Η Toro Rosso θα χρησιμοποιήσει το αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο της για το υπόλοιπο της σεζόν ύστερα από την ανακάλυψη πως δεν υπάρχει λάθος στο σχεδιασμό του.
Το πακέτο αρχικά εισήχθη στο Γερμανικό Gran Prix ακριβώς πριν το καλοκαιρινό διάλλειμα της F1, αλλά ακόμα και στον αγώνα της Σιγκαπούρης η ομάδα προσπαθούσε να το καταλάβει ενώ οι χρόνοι συνέχιζαν να καταρρέουν.
Με περισσότερη κάθετη δύναμη στο σιρκουί της Σιγκαπούρης, ο Carlos Sainz Jr και ο Danii Kvyat δοκίμασαν τόσο το παλιό όσο και το νέο ελπίζοντας να βρούνε απαντήσεις.
Η ομάδα αποφάσισε να έχει πίστη στο αναβαθμισμένο πακέτο, για αυτό και το χρησιμοποίησε στον Ιαπωνικό αγώνα, καταλήγοντας πως ήταν η πρόοδος των αντιπάλων και όχι το πακέτο αυτό καθαυτό, που προκάλεσε σύγχυση.
«Καταλήξαμε στο καινούργιο, δεν μπορούσαμε να δούμε μεγάλες διαφορές, ένα δέκατο πάνω ή κάτω. Δεν έχει πραγματική σημασία», είπε ο Sainz.
«Δυστηχώς για εμάς δεν υπάρχει λάθος στο αεροδυναμικό πακέτο. Κάνει αυτό που πρέπει να κάνιε, απλά είναι οι άλλοι που έχουν βελτιωθεί πιο πολύ από εμάς και δεν είμαστε εκεί που θα θέλαμε»
«Οι άλλοι έχουν εξελιχθεί εκπληκτικά, και όσο αναφορά τον κινητήρα και όσο αναφορά την αεροδυναμική»
H Toro Rosso μάζεψε 2 βαθμούς στην Σιγκαπούρη με τον Kvyat να τερματίζει 8ος, αλλά δεν είχε μπει στους βαθμούς από το GP της Ουγγαρίας τον Ιούλιο.
Η βελτίωση της αεροδυναμικής καλύπτετε κατά κύριο μέρος από το γεγονός πως ο ενός χρόνου παλιός κινητήρας της Ferrari ήταν στάσιμος αυτή τη σεζόν, με τον Sainz να αναφέρει πως δεν έχουμε την κατάλληλη κινητήρα μονάδα θα αξιοποιήσουμε το νέο πακέτο.
«Αν βάλεις περισσότερη κάθετη δύναμη στο αμάξι, δημιουργείς επίσης και πιο περισσότερη αεροδυναμική αντίσταση, αλλά αν δεν έχεις την δύναμη να την αντισταθμίσεις δεν μπορείς να πάρεις αυτό που θες»
«Στην αρχή της σεζόν στις υψηλές ταχύτητες είμασταν ξεκάθαρα πιο μπροστά από όλους, αλλά τώρα όλοι έχουν καλύψει την διαφορά»
«Όλες αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που αναφέρουμε είναι που μας έχουν κάνει πιο ευάλωτους σε ομάδες όπως η Renault, Haas, ομάδες που στην αρχή του πρωταθλήματος ούτε που θα το σκεφτόμασταν»
«Υπάρχουν πολύ λίγα περιθώρια για βελτίωση μιας και είμαστε ήδη από τα καλύτερα μονοθέσια όσο αναφορά την αεροδυναμική απόδοση»
«Είναι πολύ δύσκολο να βρεις περισσότερο από ένα δέκατο ή δυο σε κάθε αεροδυναμική αναβάθμιση, οπότε αν οι άλλοι βρίσκουν 4 δέκατα από την μηχανή, αυτό δεν έχει σημασία πια…»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!