Η BMW ξεπροβάλει ως ένας από τους τελευταίους κατασκευαστές που συνεχίζουν την αξιολόγηση της LMDh, με την Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων να “κοιτάζει προσεκτικά” την παγκόσμια πλατφόρμα σύμφωνα με τον πρόσφατο νεοεισερχόμενο αγωνιστικό διευθυντή.
Αυτή η εξέλιξη ήρθε στο απόηχο της εισόδου από τις τρεις μάρκες που βρίσκονται κοντά στην τελική έγκριση τους στην λίστα των κατασκευαστών για την σεζόν 2023.
Ενώ είχε επικεντρωθεί στα αυτοκίνητα τουρισμού, στο πρωτάθλημα GT και στους εξολοκλήρου ηλεκτρικούς αγώνες τα προηγούμενα χρόνια, η BMW σύντομα θα αποχωρήσει από Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E και θα τερματίσει το εργοστασιακό πρόγραμμα της 1ης κατηγορίας στο DTM, αφήνοντας την Βαυαρική κατασκευάστρια εταιρία παγκοσμίως χωρίς εργοστασιακό πρόγραμμα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό από το 2022 και μετά.
Σύμφωνα με τον Mike Krack, ο τρέχων επικεφαλής των αγώνων και μηχανικός δοκιμών όπου και δραστηριοποιείται θα αναλάβει την θέση του νέου επικεφαλής μηχανοκίνητου αθλητισμού στις 1 Απριλίου, η LMDh είναι μία από τις πιθανές επιλογές για την BMW.
“Είμαστε μέρος αυτών των συζητήσεων,” δήλωσε ο Krack στο sportscar365.com. “Κοιτάζουμε και μελετάμε και ενδιαφερόμαστε. Πιστεύουμε ότι είναι ένας πολύ καλός κανόνας.
“Με τα σημερινά μπάτζετ μπορείς να πας για συνολικές νίκες, όπου είναι πολύ ελκυστικό.
“Είμασταν πάντα σε συζητήσεις για το DPi 2.0, αρκετά χρόνια πριν με την IMSA. Εδώ, νομίζω ότι είναι μία πολύ καλή προσέγγιση.
“Όλοι γνωρίζουν ότι το βλέπουμε με τον τρόπο που το βλέπουν και αυτοί.
“Μερικοί έχουν δεσμευτεί για τα πιο μακρινά από αυτά που έχουν, αλλά είναι λίγο στην φιλοσοφία μας να μην ανακοινώνουμε κάθε μικρή κίνηση που κάνουμε. Συνήθως είμαστε λίγο πιο συντηρητικοί.
“Το ψάχνουμε και θα το παρουσιάσουμε στην διοίκηση και θα δούμε τι θα γίνει.”
Ο Krack δεν έδωσε ακριβές χρονικό όριο για την απόφαση αλλά υπονόησε ότι εκτιμούν αρκετές επιλογές.
Αυτές περιλαμβάνουν ένα πιθανό ντεμπούτο για την σεζόν 2023, το οποίο θα έρθει ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του νέου M4 GT3 στους εργοστασιακούς πελάτες.
“Εξετάζουμε ποιες θα ήταν οι επιπτώσεις για να ξεκινήσουμε από την αρχή και ποια θα ήταν τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματα για να μπούμε αργότερα,” δήλωσε ο Krack.
“Υπάρχει ένας μεγάλος πίνακας με τις δυνατότητες σε ότι αφορά την πλάστιγγα.
“Πρέπει να δούμε ποιες ευκαιρίες μπορείς να έχεις με αυτά τα αυτοκίνητα και που μπορείς να συμμετέχεις, με πιο χρονικό διάστημα και πόσα αυτοκίνητα, εργοστασιακά ή ιδιωτικών ομάδων κ.λπ.
“Είναι ένας μεγάλος πίνακας. Στην καλύτερη περίπτωση παρέχουμε στον πίνακα επιλογές.”
Παρότι είχαμε τρία εργοστασιακά προγράμματα που λειτουργούσαν ταυτόχρονα στο παρελθόν με το M8 στην GTE, στο DTM και στην Formula E, ο Krack ανέφερε ότι οι πιο ‘αυστηροί’ προϋπολογισμοί θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τις μελλοντικές αποφάσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
“Για μία μάρκα σαν την BMW θα περιμένατε την συμμετοχή σε μία από τις κορυφαίες κατηγορίες. Αυτό είναι σαφές,” δήλωσε αυτός.
“Είναι συνήθως κρίμα να έχουμε όλες αυτές τις μάρκες όπως την Ferrari και την Corvette και εμείς να μην αγωνιζόμαστε για τις νίκες συνολικά.
“Με την LMDh, υπάρχει αυτή η πιθανότητα οπότε πρέπει να το εξετάσουμε. Αλλά δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι ο κόσμος γύρος μας αλλάζει.
“Κάναμε αρκετά στο παρελθόν με πολλά, πολύ ακριβά προγράμματα. Νομίζω ότι πρέπει να δούμε που ξοδεύουμε πολύ πιο προσεκτικά.
“Οι διαθέσιμες δαπάνες είναι λιγότερες, οπότε πρέπει να αξιολογήσουμε προσεκτικά τι πρέπει να κάνουμε και τι διαθέτουμε.”
Όταν ρωτήθηκε εάν η BMW απέκλεισε το ενδεχόμενο συμμετοχής ενός αυτοκινήτου σύμφωνα με τους κανονισμούς Le Mans Hypercar, ο Krack δήλωσε ότι υπάρχει “περισσότερο ενδιαφέρον” στην LMDh λόγο τους κόστους.
“Το εξετάζουμε προσεκτικά και νομίζω ότι είναι πιο βιώσιμο από το LMH” πρόσθεσε αυτός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!