Οι οδηγοί της Porsche (#2) Earl Bamber και Brendon Hartley κατέκτησαν την pole position στον γύρο του Fuji για το FIA World Endurance Championship.
Ο Bamber ήταν πίσω από τον teammate του στην άλλη Porsche (#1), Nick Tandy, μετά τις πρώτες διαδρομές κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων με λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου.
Ο Hartley πήγε πιο γρήγορα από τον Andre Lotterer για να ξεπεράσει την #1 Porsche 919 Hybrid, πριν ο Γερμανός βελτιώσει το χρόνο του για να διεκδικήσει την κορυφαία θέση. Ο Νεοζηλανδός, ο οποίος ηγείται της κατάταξης στο WEC με τον Bamber και τον Timo Bernhard, ανταποκρίθηκε και έφερε το αυτοκίνητο #2 πίσω στην κορυφή των χρόνων. Ο Bamber και ο Hartley κατέληξαν με μέσο όρο δύο γύρων στο 1:35.160, που τους έβαλε μόλις 71 χιλιοστά πάνω από το 1:35.231 του Tandy και του Lotteter.
Η Toyota ήταν λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω με την #8 TS050 Hybrid που οδηγήθηκε από τους Kazuki Nakajima και ο Sebastien Buemi. Ο Nakajima βρέθηκε πίσω από τον καλύτερο χρόνο του Tandy, το 1:35.068, με σχεδόν δύο δέκατα διαφορά, πριν Buemi χτύπησε το χρόνο του με το 1:34.441 πλησιάζοντας τις Porsche. Οι Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τους teammates τους στην τέταρτη θέση με την #7 Toyota.
Ο Hartley είπε: “Ήταν πολύ κοντά μεταξύ των δύο Porsche και ο Buemi στο τέλος ήταν σε γρήγορο γύρο. Η Toyota φαίνεται ισχυρή για τις μεγάλες διαδρομές, οπότε περιμένουμε αύριο μια στενή μάχη.”
Congratulations to @Porsche_Team #2 @BrendonHartley @Timo_Bernhard @earlbamber on your #6hFuji LMP1 Pole Position. #WEC pic.twitter.com/IYljj8UXnc
— FIA WEC (@FIAWEC) 14 Οκτωβρίου 2017
Η Rebellion ταχύτερη στην LMP2, η Porsche στην GTE
Ο Nelson Piquet Jr και ο David Heinemeier Hansson οδήγησαν το 1-2 στην LMP2 για την ομάδα της Rebellion. Ο Piquet Jr ξεπέρασε τον teammate του, Bruno Senna, με τρία δέκατα μετά τα πρώτα τρεξίματα και στη συνέχεια ο Heinemeier Hansson είχε πάνω από ένα δευτερόλεπτο στο χέρι του επί του Julien Canal στην άλλη Oreca-Gibson 07. Αυτό έδωσε στο αυτοκίνητο #13 τον μέσο όρο του 1:44.196, επτά δέκατα πίσω από τους teammates τους. Ο Ho-Pin Tung και ο Thomas Laurent ήταν λιγότερο από ένα δέκατο πίσω στην τρίτη θέση με την Jackie Chan DC Racing Oreca.
Η Porsche πήρε την pole στην GTE Pro, με τον Richard Lietz και τον Frederic Makowiecki που πήραν την πρώτη θέση με μέσο όρο 1:47.533. Αυτό τους έβαλε τέσσερα δέκατα επάνω από το Ganassi Ford GT που οδηγούσε ο Andy Priaulx και ο Harry Tincknell. Η ομάδα της Clearwater Ferrari πήρε την πρώτη της pole στην GTE Am με τους Matt Griffin και Weng Sun Mok.
Congratulations to #13 @RebellionRacing @MathiasBeche @dhhracing @nelsonpancia on taking the #6hfuji LMP2 Pole Position. #WEC pic.twitter.com/yonfJvh0ME
— FIA WEC (@FIAWEC) 14 Οκτωβρίου 2017
Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων
LMP1-LMP2
Θέση | # | Οδηγοί | Ομάδα | Κατηγορία | Χρόνος | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’35.160 | |
2 | 1 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’35.231 | 0.071 |
3 | 8 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’35.355 | 0.195 |
4 | 7 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’36.630 | 1.470 |
5 | 13 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’44.196 | 9.036 |
6 | 31 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’44.925 | 9.765 |
7 | 38 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’45.078 | 9.918 |
8 | 36 | ![]() ![]() ![]() |
Alpine A470 | LMP2 | 1’45.927 | 10.767 |
9 | 37 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’46.109 | 10.949 |
10 | 26 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’46.205 | 11.045 |
11 | 25 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’47.354 | 12.194 |
12 | 24 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’47.411 | 12.251 |
13 | 28 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 07 | LMP2 | 1’47.989 | 12.829 |
GTE
Θέση | # | Οδηγοί | Ομάδα | Κατηγορία | Χρόνος | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 91 | ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE PRO | 1’47.577 | |
2 | 67 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’48.018 | 0.441 |
3 | 66 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’48.139 | 0.562 |
4 | 71 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’48.195 | 0.618 |
5 | 92 | ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE PRO | 1’48.265 | 0.688 |
6 | 95 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage | LMGTE PRO | 1’48.578 | 1.001 |
7 | 51 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’48.702 | 1.125 |
8 | 97 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage | LMGTE PRO | 1’49.125 | 1.548 |
9 | 61 | ![]() ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 1’49.408 | 1.831 |
10 | 77 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR (991) | LMGTE AM | 1’49.734 | 2.157 |
11 | 98 | ![]() ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 1’49.784 | 2.207 |
12 | 86 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR (991) | LMGTE AM | 1’49.866 | 2.289 |
13 | 54 | ![]() ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE AM | 1’50.797 | 3.220 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!