Ο Charles Leclerc εξέφρασε ότι ανησυχούσε ότι η ευκαιρία του να κερδίσει το Ιταλικό Grand Prix της Formula 1 είχε χαθεί όταν ο Lando Norris τον έκοψε στο pit stop.
Ο Leclerc εκμεταλλεύτηκε το ότι ο Lando Norris ζημειώθηκε όταν ο team-mate του στη McLaren Oscar Piastri τον πέρασε στη στροφή 4 για να ανέβει στη δεύτερη θέση στον πρώτο γύρο.
Ωστόσο, ο Leclerc έπεσε σε θέση όταν η McLaren πήγε σε ένα undercut στον 15ο γύρο που επέτρεψε στον Norris να επιστρέψει μπροστά όταν η Ferrari εμφανίστηκε έναν γύρο αργότερα.
Αλλά ο Leclerc θα ανακτούσε το προβάδισμα όταν και οι δύο πιλότοι της McLaren έμπαιναν στα pit για δεύτερη φορά και έλεγχε τον ρυθμό για να πάρει την καρό σημαία και μια δεύτερη νίκη στη Monza.
Ο Μονεγάσκος, ο οποίος αμφισβήτησε την επιλογή της Ferrari να αντιδράσει στην πρώτη στάση του Norris, παραδέχτηκε ότι ανησυχούσε ότι οι προοπτικές του είχαν παρεμποδιστεί για τη στάση στον 16ο γύρο.
«Σκέφτηκα ότι θα δυσκολευτούμε λίγο περισσότερο σε σύγκριση με τη McLaren, αλλά και σε σύγκριση με τη Mercedes που φαινόταν να έχει πολύ καλό ρυθμό την Παρασκευή. Ωστόσο, μετά από μερικούς γύρους είδα και ένιωσα ότι το μονοθέσιο ήταν σε καλή θέση. Ο Oscar ίσως ήταν λίγο πιο γρήγορος. Ήταν δύσκολο να δεις τον ρυθμό του Lando καθώς ήταν πίσω.
«Έπειτα, μόλις δεχθήκαμε undercut, σκέφτηκα, εντάξει, ίσως χάνουμε τη νίκη εκεί, αλλά μετά από τη στιγμή που και οι δύο μπήκαν στα pit, είχα πραγματικά πολύ μπροστινό κράτημα έχοντας τον καθαρό αέρα μπροστά. Όπως είπαν, ως το τελευταίο αυτοκίνητο, δεν είχα πολλά να χάσω δοκιμάζοντας τη μία στάση, αλλά κάναμε πολύ, πολύ καλή δουλειά με αυτό το μπροστινό αριστερό, το οποίο ήταν πολύ, πολύ δύσκολο για όλους. Είχαμε πολύ μπροστινό φρενάρισμα, αλλά καταφέραμε να επαναφέρουμε αυτό το μπροστινό κράτημα και αυτό μας βοήθησε να κερδίσουμε σήμερα».
Ο Leclerc αποκάλυψε ότι το πλάνο της Ferrari πριν από τον αγώνα ήταν η μία στάση, αλλά οι επιφυλάξεις άρχισαν να έρχονται όταν είδε την υποβάθμιση που είχε η Red Bull στα σκληρά ελαστικά.
«Πριν από τον αγώνα, αν θα με έχετε ρωτήσει, η μία στάση ήταν σίγουρα αυτό που ήθελα να κάνω», σχολίασε. «Μετά από 10 γύρους, νομίζω ότι είδαμε ότι η Red Bull άρχισε να δυσκολεύεται με το μπροστινό αριστερό στα σκληρά και εκεί αρχίσαμε να αμφιβάλλουμε για τη μία στάση.
«Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν πολύ πιο δύσκολο γιατί πιστεύαμε ότι τα σκληρά θα ήταν ένα πιο δύσκολο ελαστικό για να φτάσεις στο τέλος. Ωστόσο, μόλις τα έβαλα, σκέφτηκα ότι αυτό ήταν μια πιθανότητα.»
«Ειδικά, νομίζω, όταν ο Oscar πήγε στα pit δύο ή τρεις γύρους μετά από αυτό, ένιωσα ότι είχα περισσότερο κράτημα χωρίς να έχω αυτοκίνητο μπροστά, ειδικά στα μπροστινά ελαστικά. Εκεί σκέφτηκα πραγματικά ότι η μία στάση, θα μπορούσαμε να την κάνουμε να δουλέψει».
Ο Leclerc παραδέχτηκε ότι δεν είναι σίγουρος εάν η Ferrari θα είχε αποφασίσει να είναι επιθετική και να επιστρέψει σε δύο στάσεις εάν η McLaren επέλεγε να διατηρήσει τη θέση της στην πίστα με τον Piastri.
Ερωτηθείς τι θα είχε συμβεί αν ο Piastri παρέμενε στη πίστα με μία στάση, ο Leclerc απάντησε: «Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι θα περιμέναμε ίσως έναν ή δύο γύρους περισσότερο για να δούμε.
«Ένιωθα ότι ίσως στους τελευταίους δύο, τρεις γύρους πριν ο Oscar μπει στα pit, κλείναμε τη διαφορά λίγο, αλλά πρέπει να το ελέγξω ξανά. Αλλά ήταν δύσκολο για μένα να πλησιάσω πιο κοντά από εκεί που βρισκόμουν, κυρίως λόγω του μπροστινού αριστερού και της υποστροφής που ήμουν πίσω από τον Oscar, είχα πάρα πολύ υποστροφή.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!