Η Toyota βρέθηκε στη κορυφή στην τελευταία περίοδο δοκιμαστικών για τις 6 ώρες του Fuji στο WEC, όπως ο τοπικός ήρωας Kazuki Nakajima έδωσε στο #5 αυτοκίνητο ένα πλεονέκτημα στα τέσσερα δέκατα από τον #Lucas di Grassi στο #8 Audi.
Η περίοδος 60 λεπτών το Σάββατο το πρωί συνέχισε την τάση για τους γρηγορότερους χρόνους να ορίζονται κατά την έναρξη της περιόδου, όπως ο Nakajima έκανε το 1:24.078δ στα πρώτα στάδια για να πάει πιο γρήγορος.
Αυτό ήταν μόλις 0.004δ πίσω από το χρόνο που όρισε ο Mark Webber με την Porsche 919 Hybrid, την Παρασκευή στην δεύτερη περίοδο, και έδωσε στον Ιάπωνα κατασκευαστή μία διαφορά 0.422δ από τον πλησιέστερο αντίπαλό την Audi.
Ο Di Grassi έκανε ένα χρόνο 1:24.500δ στην #8 R18 e-tron quattro για να κερδίσει τις Porsche, με την #2 να οδηγείται από τον Neel Jani, του οποίου η προσπάθεια στο 1:24.558δ έβαλε τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στις τρεις πρώτες θέσεις .
Η #6 Toyota TS050 Hybrid του Kamui Kobayashi ήταν τέταρτη ταχύτερη, οκτώ δέκατα κάτω από την ταχύτερη αδελφή #5, ακολουθούμενη από την #7 Audi που οδηγείται από τον Andre Lotterer και την #1 Porsche του Timo Bernhard.
Cla | # | Drivers | Car | Class | Time | Gap |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’24.078 | |
2 | 8 | ![]() ![]() ![]() |
Audi R18 | LMP1 | 1’24.500 | 0.422 |
3 | 2 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’24.558 | 0.480 |
4 | 6 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’24.895 | 0.817 |
5 | 7 | ![]() ![]() ![]() |
Audi R18 | LMP1 | 1’25.313 | 1.235 |
6 | 1 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’25.623 | 1.545 |
7 | 13 | ![]() ![]() ![]() |
Rebellion R-One | LMP1 | 1’28.881 | 4.803 |
8 | 4 | ![]() ![]() ![]() |
CLM P1/01 | LMP1 | 1’30.865 | 6.787 |
9 | 26 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 1’31.474 | 7.396 |
10 | 30 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’32.004 | 7.926 |
11 | 42 | ![]() ![]() |
Gibson 015S | LMP2 | 1’32.196 | 8.118 |
12 | 31 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’32.201 | 8.123 |
13 | 36 | ![]() ![]() ![]() |
Alpine A460 | LMP2 | 1’32.369 | 8.291 |
14 | 43 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’32.437 | 8.359 |
15 | 35 | ![]() ![]() ![]() |
Alpine A460 | LMP2 | 1’32.474 | 8.396 |
16 | 45 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 1’32.740 | 8.662 |
17 | 37 | ![]() ![]() ![]() |
BR01 | LMP2 | 1’32.778 | 8.700 |
18 | 27 | ![]() ![]() ![]() |
BR01 | LMP2 | 1’33.160 | 9.082 |
19 | 44 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 1’33.292 | 9.214 |
20 | 67 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’38.092 | 14.014 |
21 | 95 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’38.500 | 14.422 |
22 | 66 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’38.500 | 14.422 |
23 | 71 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’38.859 | 14.781 |
24 | 97 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’38.889 | 14.811 |
25 | 77 | ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR (2016) | LMGTE PRO | 1’39.141 | 15.063 |
26 | 51 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’39.358 | 15.280 |
27 | 98 | ![]() ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 1’39.492 | 15.414 |
28 | 86 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.092 | 16.014 |
29 | 83 | ![]() ![]() ![]() |
Ferrari F458 Italia | LMGTE AM | 1’40.428 | 16.350 |
30 | 78 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.668 | 16.590 |
31 | 88 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.964 | 16.886 |
32 | 50 | ![]() ![]() ![]() |
Chevrolet Corvette C7-Z06 | LMGTE AM | 1’41.693 | 17.615 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!