Ο Max Verstappen τερμάτισε εντυπωσιακά στην 7η θέση στον 4ωρο αγώνα αντοχής στη Nurburgring Nordschleife.
Με μια Porsche Cayman έτρεξε χθες, ημέρα Σάββατο, στη φημισμένη πίστα της Nordschleife, γνωστή και ως “πράσινη κόλαση” ο Ολλανδός, με teammate του τον Βρετανό Chris Lulham.
Στον 7ο γύρο της NLS Series, οι Verstappen και Lulham εξασφάλισαν ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα, εν μέρει προϊόν των εντυπωσιακών κατατακτηρίων.
Συγκεκριμένα, ο χρόνος του Verstappen στις κατατακτήριες ήταν μόλις 15 δευτερόλεπτα πιο αργός από την pole, ωστόσο ήταν 25(!) δευτερόλεπτα ταχύτερος από το επόμενο αγωνιστικό της CUP3 κατηγορίας, στην οποία και έλαβε συμμετοχή.
Το 10:21.591 του Ολλανδού ήταν σχεδόν 13 δευτερόλεπτα ταχύτερο απ’ την πρώτη του απόπειρα και όλα αυτό έγινε ως μέρος της προσπάθειάς του να πάρει αγωνιστική άδεια για τον μελλοντικό αγώνα αντοχής των 24 ωρών στο Nurburgring.
Η “A Permit” που χρειάζεται ο Verstappen για να τρέξει, θα μπορούσε να αποκτηθεί μόνο εάν συμπλήρωνε κατ’ ελάχιστο 14 γύρους στον αγώνα, με δύο διαφορετικά αγωνιστικά.
Το πρώτο του αγωνιστικό, η #980 Cayman της Lionspeed Team ήταν και αυτό με το οποίο έτρεξε τους 14 γύρους του αγώνα αντοχής. Στόχος ήταν να πάρει για μερικά μέτρα και την #89, το αδελφό αγωνιστικό της ομάδας. Ωστόσο, υπήρξε αβεβαιότητα με αυτό, καθώς εμφάνισε ορισμένα τεχνικά προβλήματα.
Εν τέλει, ο Verstappen μπόρεσε να τρέξει με το #89 για μερικά μέτρα έξω απ’ το pit lane προς το τέλος του αγώνα. Αυτό, άρα, σήμαινε πως είχε συμπληρώσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την αγωνιστική άδεια.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Verstappen έχει προσπαθήσει να δαμάσει τη Nordschleife. Πριν λίγο καιρό, είχε προχωρήσει σε δοκιμές με μια Ferrari 296 GT3, υπό ψευδώνυμο μάλιστα ως Franz Hermann, για να μην τραβήξει τα βλέμματα, αν και ανώφελα.
Οι δοκιμές αυτές, προφανώς και τράβηξαν τα βλέμματα των media, με αναφορές να κάνουν πίσω στον Μάιο λόγο πως ο Ολλανδός είχε μάλιστα πετύχει και ανεπίσημο ρεκόρ για τη GT3 κατηγορία με την 296.
Ο ομόσταβλός του, Lulham, διατηρεί σχέσεις με τον πρωταθλητή, όντας μέλος της Verstappen.com Racing team στο GT World Challenge Europe Endurance Cup.
Επίσης, οι δύο τους είναι teammatew και στην Team Redline, που είναι αγωνιστική ομάδα σε event προσομοίωσης.
Στα του χθεσινού αγώνα, χθες, τα πράγματα δεν ξεκίνησαν καλά, με τον Verstappen να χάνει πολλές θέσεις, πριν καν συμπληρωθεί η πρώτη στροφή.
Υπήρχε συγκεκριμένος λόγος γι’ αυτό όμως: Η τυπική ιπποδύναμη των 420hp της Cayman του είχε υποβαθμιστεί στα 300hp, όπως και ορίζουν οι κανονισμοί για τους οδηγούς που προσπαθούν να πάρουν την άδεια για την 24ωρο αγώνα.
🫵 Friday Vibe-Check 🫵
Spill the tea… what are your weekend plans without F1!?#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/uzEMS0IjZQ
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) September 12, 2025
Αν και αυτό σήμαινε πως ο Ολλανδός δεν είχε ρεαλιστικές ελπίδες για τη νίκη, κατάφερε να τερματίσει με μια επάξια 7η θέση και να συμπληρώσει όλα τα απαιτούμε για την άδεια σε έναν αγώνα που, αρκετές φορές έχει αναφέρει πως θέλει να προσπαθήσει να κερδίσει.
“Χαίρομαι που όλα πήγαν ομαλά και πήρα την άδεια για τη Nordschleife”, σχολίασε σχετικά ο Verstappen. “Το διασκέδασα, αλλά αυτό πάντα μου συμβαίνει εδώ. Είναι επίσης καλό να κάνω τέτοια stint αγωνιστικών συνθηκών, με κίνηση, και ταχύτερα αλλά και πιο αργά αγωνιστικά. Συνάντησα περιπτώσεις διπλών κίτρινων σημαιών, κίτρινων σημαιών αλλά και ‘code 60’ καταστάσεις”.
“Οδήγησα σε βροχή, σε στεγνό, σε ενδιάμεσο. Έμαθα που υπάρχει περισσότερη και λιγότερη πρόσφυση, ενώ είχα και εκκίνηση. Ήταν καλό που πήρα περισσότερες εμπειρίες στην πίστα αυτή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!