Πλήρη έρευνα για να βρει τις αιτίες της απώλειας ρυθμού του Charles Leclerc στο Hungaroring θα διεξάγει η Ferrari, με τον Μονεγάσκο να τερματίζει εκτός βάθρου, παρά την pole.
Μια pole-έκπληξη πήρε το Σάββατο του Ουγγρικού GP ο Charles Leclerc, ξεπερνώντας το εμπόδιο των Oscar Piastri και Lando Norris. Μάλιστα, στο πρώτο stint του αγώνα, ο Μονεγάσκος διατηρήθηκε πρώτος, έχοντας τον ρυθμό να μην απειληθεί ευθέως απ’ τις συνήθως ανώτερες MCL39.
Μάλιστα, τα πράγματα έδειχναν πως στο τέλος του αγώνα, ο Leclerc θα στόχευε σίγουρα σε μια θέση στο βάθρο. Όλα άλλαξαν όταν η SF-25 του έχασε μεγάλο μέρος του ρυθμού της στο τελευταίο stint του αγώνα.
Ως αποτέλεσμα, ο Leclerc έπεσε πίσω και απ’ τις δύο McLaren για πάνω από 35 δευτερόλεπτα αλλά και τον George Russell, που στα τελευταία στάδια έκλεψε την τελευταία θέση του βάθρου. Τόσο ο οδηγός όσο και η ιταλική ομάδα δεν μπορούσαν να εξηγήσουν αυτό που έβλεπαν.
Αρχικά, ο Leclerc εκτίμησε πως κάποια προσαρμογή στην εμπρός πτέρυγα κατά το τελευταίο pitstop ίσως άλλαξε προς το κακό τις ισορροπίες του μονοθεσίου. Αργότερα, όμως, πληροφορήθηκε πως ήταν δομικό πρόβλημα της SF-25 αυτό που συνέβη.
Ο επικεφαλής της Scuderia, Fred Vasseur, δήλωσε το βράδυ της Κυριακής πως ήταν πολύ νωρίς για να συμπεράνει ο οργανισμός το ακριβές πρόβλημα, όμως υπαινήχθηκε πως το πρόβλημα ήταν πολύ πιο βαθύ από τα τυπικά μέτρα που λαμβάνει η ομάδα έναντι της φθοράς της σανίδας του πατώματος, στο δεύτερο μισό του αγώνα.
“Όταν χάναμε τον ρυθμό (σε προηγούμενους αγώνες), βλέπαμε μια απώλεια δύο με τρία δέκατα. Σήμερα, χάσαμε δύο δευτερόλεπτα περίπου. Είναι κάπως διαφορετικό αυτό”, ισχυρίστηκε ο Γάλλος.
“Το τελευταίο stint ήταν καταστροφή, πολύ δύσκολη η οδήγηση, η ισορροπία δεν υπήρχε και ειλικρινά δεν ξέραμε ακριβώς τι συνέβη μέχρι τώρα”.
“Θα πρέπει να διερευνήσουμε εάν υπάρχει κάτι χαλασμένο στο σασί. Σε κάποια φάση θεώρησα πως ίσως να μην τερματίσουμε καν τον αγώνα, ότι ήμασταν τυχεροί ακόμα και με τηνη θέση. Προκαλεί έκπληξη, επειδή εάν το γνωρίζαμε νωρίτερα, θα το είχαμε λύσει”.
Επίσης σθεναρή ήταν η άποψη του Leclerc πως επρόκειτο για μεμονωμένο πρόβλημα. “Όχι, ήταν κάτι ξεχωριστό. Θα πρέπει να το δούμε για να μην ξανασυμβεί, επειδή το μονοθέσιο ήταν αδύνατο να οδηγηθεί. Αλλά δεν θεωρώ πως είναι κάτι που θα αντιμετωπίσουμε ξανά κάπου”.
Charles 🗣️ “It’s frustrating, because I think we could have won today, but we will return after the summer break and give it our all to come back stronger.”
Ready to fight back after the summer break 🇭🇺
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) August 3, 2025
Τέλος, τη δική του οπτική πρόσφερε και ο George Russell, που εκτιμά ότι η αιτία είναι τα πασίγνωστα προβλήματα με το ύψος απ’ το έδαφος της SF-25.
Ο Lewis Hamilton, στο GP της Κίνας είχε αποκλειστεί απ’ τα αποτελέσματα λόγω υπέρμετρης φθοράς στη σανίδα, με τη Scuderia έκτοτε να λαμβάνει μέτρα για να αποτρέψει επανάληψη κάποιου αποκλεισμού. Στο πλαίσιο αυτό, αυξάνει το ύψος του μονοθεσίου απ’ το έδαφος, μειώνει τις επιθετικές χαρτογραφήσεις στον κινητήρα και αυξάνει τις πιέσεις των ελαστικών για να μην βουλιάζουν τόσο τα μονοθέσια στο οδόστρωμα.
“Το μόνο πράγμα που μπορούμε να σκεφτούμε είναι πως έτρεχαν υπερβολικά χαμηλά στο έδαφος και έπρεπε να αυξήσουν τις πιέσεις των ελαστικών για το τελευταίο stint”, ανέφερε σχετικά ο Βρετανός.
“Επειδή χρησιμοποιούσαν πρόγραμμα στον κινητήρα που τον επιβράδυνε στο τέλος της ευθείας, όπου και παρατηρείται η μεγαλύτερη φθορά στη σανίδα εδώ”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!