Δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο σε αγώνα της Formula E. Έχοντας μπει στα pit στον 17ο γύρο από τους 45 γύρους τους αγώνα, και ενώ έπρεπε να διαχειριστεί την ενέργεια έως το τέλος με μεγάλο συμβιβασμό διαφύλαξης και ταχύτητας, αλλά και με το αυτοκίνητό του να έχει δεχτεί ένα τόσο μεγάλο χτύπημα που απαιτούσε μια νέα πίσω πτέρυγα, ενώ είχε ξεκινήσει και 18ος… σίγουρα δεν περίμενε να είναι στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου.
Ωστόσο, όλα αυτά τα τρία πράγματα που πέρασε ο Lucas di Grassi, ο οποίος οδήγησε απλά υπέροχο αγώνα – και έχοντας τη βοήθεια από μερικές εμπνευσμένες κλήσεις από το πλήρωμα pit της ABT Schaeffler Audi Sport – όχι μόνο για να λήξει το σερί τριών νικών του Sebastien Buemi, αλλά για να κλείσει τη διαφορά στο πρωτάθλημα σε μόλις πέντε βαθμούς. Καθώς το πρωτάθλημα επιστρέφει στην Ευρώπη, η μάχη για το κυνήγι του τίτλου έχει ξεκινήσει.
«Τι απίστευτη αλλαγή της τύχης, αλλά στην πραγματικότητα αυτό είναι που η Formula Ε αντιπροσωπεύει, υπάρχουν τέτοια σκαμπανεβάσματα», είπε ο di Grassi. «Μπορεί να έχεις ένα κακό Σαββατοκύριακο ή ένα καλό Σαββατοκύριακο – το επίπεδο των οδηγών είναι τόσο υψηλό. Κάποιος έπεσε στο πίσω μέρος του μονοθεσίου μου, έσπασε την πίσω πτέρυγα και υπήρχε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας. Κατάφερα να ανοίξω μία διαφορά, να το κρατήσω με τη χρήση του Regen, απλώς προσπαθώντας να είμαι όσο πιο ενεργειακά αποδοτικός όσο το δυνατόν, μόνο με επίκεντρο τον αγώνα μου όσο το δυνατόν περισσότερο μέχρι την τελευταία στροφή και στη συνέχεια, γιόρτασα σαν τρελός. Για μένα ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες της ζωής μου, όσον αφορά τον τρόπο που οδήγησα, πόσο ενεργειακά αποδοτικός έπρεπε να είμαι, οπότε είμαι πολύ ευχαριστημένος.»
Θέση | # | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Χρόνος |
---|---|---|---|---|---|
1 | 11 | ![]() |
![]() |
45 | – |
2 | 25 | ![]() |
![]() |
45 | 1.966 |
3 | 2 | ![]() |
![]() |
45 | 5.480 |
4 | 20 | ![]() |
![]() |
45 | 9.770 |
5 | 8 | ![]() |
![]() |
45 | 9.956 |
6 | 37 | ![]() |
![]() |
45 | 10.631 |
7 | 66 | ![]() |
![]() |
45 | 11.694 |
8 | 47 | ![]() |
![]() |
45 | 13.722 |
9 | 3 | ![]() |
![]() |
45 | 14.156 |
10 | 33 | ![]() |
![]() |
45 | 15.717 |
11 | 27 | ![]() |
![]() |
45 | 21.459 |
12 | 23 | ![]() |
![]() |
45 | 27.232 |
13 | 7 | ![]() |
![]() |
45 | 32.646 |
14 | 9 | ![]() |
![]() |
45 | 1’01.365 |
15 | 4 | ![]() |
![]() |
44 | 1 γύρος |
19 | ![]() |
![]() |
43 | 2 γύροι | |
5 | ![]() |
![]() |
38 | 7 γύροι | |
28 | ![]() |
![]() |
32 | 13 γύροι | |
6 | ![]() |
![]() |
25 | 20 γύροι | |
88 | ![]() |
![]() |
12 | 33 γύροι |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!