Αλλαγές στα μονοθέσιά τους ενόψει του GP της Σαουδικής Αραβίας έφεραν οι McLaren και Red Bull.
Μεγάλο μέρος του grid της F1 έχει προχωρήσει σε μικρές τροποποιήσεις στα μονοθέσιά του, ώστε να μπορέσει να βελτιστοποιήσει το πακέτο του ενόψει των μοναδικών απαιτήσεων της πίστας της Jeddah.
Ωστόσο, η McLaren επέλεξε να αλλάξει ένα μεγάλο μέρος της MCL39 της, ανασχηματίζοντας όλο τον πίσω διαχύτη του μονοθεσίου.
Βάσει του εγγράφου της FIA για τις αλλαγές που κάθε ομάδα φέρνει στο μονοθέσιό της, η αλλαγή της McLaren έγινε με πρόθεση “τη βελτίωση της συνολικής διαχείρισης της ροής του αέρα στην περιοχή, με στόχο την απόκτηση υψηλότερης αεροδυναμικής επίδοσης”.
Πέραν της αλλαγής αυτής, ωστόσο, στη McLaren προχώρησαν σε αλλαγές και στα πτερύγια των πίσω φρένων, με στόχο τη “βελτίωση στο ροϊκό πεδίο τοπικά, κάτι που μεταφράζεται σε υψηλότερη αεροδυναμική αποτελεσματικότητα”.
Μιλώντας ενόψει του GP αυτού του τριημέρου, ο Andrea Stella, επικεφαλής της ομάδας του Woking σχολίασε: “Μετά από ένα επιτυχημένο τριήμερο στο Bahrain, αμέσως στρέψαμε την προσοχή μας στο GP της Σαουδικής Αραβίας”.
“Νιώθουμε ενθαρρυμένοι από τις εμφανίσεις μας, χάρις στη σκληρή δουλειά όλων στην ομάδα, καθώς έχουμε φτιάξει ένα γρήγορο μονοθέσιο”.
“Η πίστα της Jeddah Corniche είναι μια από τις ταχύτερες στο πρόγραμμα, με ευκαιρίες για προσπεράσεις αλλά και πιο μαλακές γόμες σε σχέση με το παρελθόν, κάτι που θα μπορούσε να μας δώσει έναν συναρπαστικό αγώνα. Όπως πάντα, παραμένουμε προσηλωμένοι και ελπίζουμε να κλείσουμε αυτή την τριπλέτα αγώνων με ακόμα ένα θετικό αποτέλεσμα για την ομάδα”.
Στον τελευταίο αγώνα, στο Sakhir, η McLaren με τον Oscar Piastri αναδείχτηκε νικήτρια, έτσι, η papaya έχει στόχο ακόμα μια πρώτη νίκη μετά το Bahrain, αυτή στη Jeddah.
Αλλαγές, ωστόσο, φέρνει και η Red Bull στην RB21, κάτι που αποτελεί και προσπάθεια των Κόκκινων Ταύρων να απαντήσουν στην κακή εμφάνιση του Bahrain.
Σε πίστες με υψηλές ταχύτητες και χαμηλές αεροδυναμικές αντιστάσεις, η Red Bull είχε επιλέξει να τρέξει με πτέρυγα υψηλότερης φόρτισης πίσω στο 2024. Αλλά για το Σαββατοκύριακο αυτό, όμως, έγιναν τροποποιήσεις στο κάτω σκέλος της πίσω πτέρυγας, ώστε η RB21 να ταιριάξει περισσότερο στα χαρακτηριστικά της Jeddah Corniche.
Επιπλέον, αλλαγές έγιναν και στο κάλυμμα του κινητήρα του μονοθεσίου, για επιπλέον δυνατότητα ψύξης. Οι μεγάλες, ωστόσο, αναβαθμίσεις αναμένονται να έρθουν στην Imola για την ομάδα του Milton Keynes, η οποία δείχνει να τις χρειάζεται επειγόντως ώστε να συνεχίσει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του grid.
Αλλαγές στις πίσω πτέρυγες ενόψει της Jeddah έχουν κάνει και άλλες ομάδες, όπως η Ferrari, η Aston Martin και Haas (η τελευταία έχει αλλαγές και στην εμπρός πτέρυγα).
Racing Bulls και Sauber έχουν επίσης να επιδείξουν αλλαγές σε εμπρός και πίσω πτέρυγες. Μάλιστα, η τελευταία, που είναι και στον πάτο του grid αυτή τη στιγμή, έχει προχωρήσει σε αλλαγές στη γεωμετρία του πατώματος, στο κυνήγι καλύτερης απόδοσης στην πίστα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!