Οι ομάδες αποφάσισαν να αλλάξουν ελαφρώς το σχήμα των μονοθεσίων τους για το 2019 με στόχο να δώσουν περισσότερο χώρο για την προβολή των χορηγών πάνω σε αυτά, όπως έγινε γνωστό.
Τα τελευταία χρόνια οι ομάδες προσπαθούν όλο και περισσότερο να κάνουν το σχήμα των μονοθεσίων τους πιο φιλικό για την ενσωμάτωση των λογοτύπων των χορηγών τους – όπως έγινε για παράδειγμα με τα “πτερύγια του καρχαρία” – τα οποία επέστρεψαν πέρυσι και στην ουσία χρησίμευαν αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό (με την αεροδυναμική τους επίδραση να είναι σχεδόν μηδαμινή).
Και μπορεί τα “shark fins” να απαγορεύτηκαν για φέτος μετά το βέτο της McLaren, οι ομάδες όμως συμφώνησαν σε αλλαγές για το 2019, οι οποίες συζητήθηκαν στο Strategy Group της προηγούμενης εβδομάδας.
Οι αλλαγές θα γίνουν στα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα που υπάρχουν ανάμεσα στους τροχούς και τα ψυγεία των μονοθεσίων (bargeboards), με στόχο αυτά να γίνουν λιγότερο περίπλοκα και άρα πιο εύκολα για να χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς στόχους. Επίσης, στα πλαϊνά τμήματα της πίσω αεροτομής δε θα υπάρχουν εγκοπές, έτσι ώστε τα λογότυπα των χορηγών να τοποθετούνται και εκεί.
Επιπλέον, συζητήθηκαν αλλαγές και στην εμπρός αεροτομή, η οποία είναι το πιο περίτεχνο αεροδυναμικά τμήμα των μονοθεσίων, όμως μια απλοποίησή της απορρίφθηκε λόγω των συνεπειών στη συνολική αεροδυναμική συμπεριφορά των μονοθεσίων.
Μετά την κατάργηση των shark fins πάντως για φέτος θα έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα επιλέξουν οι ομάδες να τοποθετήσουν τους αριθμούς και τα ονόματα των οδηγών τους πάνω στα μονοθέσια, με πιθανότερη λύση την πίσω αεροτομή, εκεί ακριβώς όπου συμφωνήθηκε δηλαδή η αλλαγή για το 2019.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!