Η Red Bull φέρεται να έχει ζητήσει στη FIA να εξετάσει την πίσω ανάρτηση της Mercedes, στην οποία αναφέρθηκε και ο Christian Horner στο Austin.
Ο επικεφαλής των Κόκκινων Ταύρων έκανε λόγο για μια “συσκευή για τις ευθείες” που χαμηλώνει το πίσω μέρος του μονοθεσίου, αυξάνοντας την τελική της W12, κάτι το οποίο πιστεύεται πως βοήθησε αρκετά τη Mercedes να κερδίσει στην Τουρκία με τον Valtteri Bottas.
Σήμερα, το Auto Motor und Sport αναφέρει πως η Red Bull “ζήτησε από τη FIA να εξετάσει στενά την πίσω ανάρτηση των Ασημί Βελών” αναφορικά με το εάν είναι εντός πλαισίου κανονισμών, αλλά η έρευνα δεν κατέληξε σε συμπεράσματα.
Ωστόσο, δεν πρόκειται για μια ιδιαίτερη καινοτομία, με το δημοσίευμα να αναφέρει πως επτά ακόμα ομάδα κάνουν κάτι ανάλογο, μερικές “ακόμα πιο έντονα από τη Mercedes”, ενώ η Ferrari παραδέχτηκε πως αυτό αποτελεί δικό τους εργαλείο για το στήσιμο του μονοθεσίου εδώ και χρόνια.
Επίσης, τονίζεται πως η διάταξη αυτή υπάρχει στα μονοθέσια της Mercedes για χρόνια, με τον πίσω άξονα να μην έχει αλλάξει απ’ το ξεκίνημα του 2020.
Ένας μηχανικός της Mercedes φέρεται να δήλωσε: “Ήταν ένα από τα εγκεκριμένα μέρη μας (homologated). Δεν μπορούσαμε να το αλλάξουμε καθόλου. Έτσι, η επίδρασή του παραμένει ίδια”.
Το AMuS ανέφερε δηλώσεις του Horner, ο οποίος ανέφερε πως τα οφέλη της συσκευής ήταν λιγότερα στο Austin, εν συγκρίσει με το Sochi και το Istanbul Park, πίστες στις οποίες νικητές αναδείχτηκαν οι Mercedes.
“Το πλεονέκτημα διαφέρει από πίστα σε πίστα”, δήλωσε ο Horner. “Εδώ (Austin), η σημασία του είναι μικρότερη επειδή υπάρχουν αρκετές γρήγορες στροφές στις οποίες δεν μπορείς να χαμηλώσεις το πίσω μέρος πολύ χωρίς να το χάσεις σε κάθετη δύναμη. Έτσι, δεν μπορούν να επωφεληθούν απ’ αυτό στις ευθείες και πολύ”.
“Στο Sochi και την Κωνσταντινούπολη αυτό ήταν εφικτό. Η Mercedes μας έπαιρνε 7 δέκατα στις ευθείες”.
Packing for home. ? A few days back at base and then onto Mexico. F1 2021 don’t quit. ? pic.twitter.com/YXTGsq2j8L
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 24, 2021
Από την πλευρά της Mercedes, ο Toto Wolff δήλωσε στο Austin πως μια τέτοια συσκευή ήταν απλά “θόρυβος”, ενώ ο Αυστριακός διασκέδασε με τις προσπάθειες της Red Bull να ασχοληθούν με ένα ζήτημα που ο ίδιος θεωρεί πως είναι κάπως τετριμμένο.
“Όσο θέλουν να σπαταλούν ενέργεια σε κάτι σαν κι αυτό, για εμάς είναι εντάξει”, φέρεται να δήλωσε ο Wolff.
Το δημοσίευμα ωστόσο καταλήγει στο ότι ακόμα και εάν δεν βρεθεί κάτι περίεργο στην πίσω ανάρτηση της W12, η Red Bull κατάφερε να αποσπάσει πολύτιμο χρόνο από μέλη του προσωπικού των Ασημί Βελών, ο οποίος θα μπορούσε να ξοδευτεί σε άλλους τομείς.
Η Mercedes επέλεξε να αλλάξει πάτωμα στα μονοθέσιά της μετά τις δοκιμές της Παρασκευής, αλλά αυτό είχε να κάνει περισσότερο με το οδόστρωμα και τις αναπηδήσεις αυτούς παρά τα ερωτηματικά της Red Bull για την πίσω ανάρτηση.
Ο Wolff παραδέχτηκε πως αυτή η αλλαγή κόστισε σε ρυθμό στη Mercedes, με τον Verstappen να κατακτά την pole αλλά και τη νίκη στο Grand Prix των ΗΠΑ.
???? ?? A sweet, sweet double podium #USGP ?? pic.twitter.com/QoHgTv5pf9
— Red Bull Racing Honda (@redbullracing) October 24, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!