Οι ομάδες της Formula1 γνωρίζουν πολύ καλά την Circuit de Barcelona-Catalunya (πρώην Circuit de Catalunya). Όχι μόνο έχουν αγωνιστεί εκεί κάθε χρόνο από το 1991, αλλά διεξάγουν επίσης εκτεταμένες δοκιμές στη πίστα.
Η εξοικείωση, ωστόσο, δεν μειώνει την πρόκληση για αυτοκίνητο ή τον οδηγό. Ο συνδυασμός στροφών υψηλής και χαμηλής ταχύτητας της Βαρκελώνης, καθώς και η τραχιά και σχετικά ανώμαλη επιφάνειά της, οδηγούν σε μια κούρσα με φυσική και μηχανική καταπόνηση.
Η φθορά των ελαστικών είναι ιδιαίτερα υψηλή και οι μεταβαλλόμενοι άνεμοι που διασχίζουν την πίστα σημαίνουν ότι η βέλτιστη ρύθμιση μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί.
Για τους θεατές, η στροφή 1 (επίσης γνωστή ως στροφή Elf) είναι ένα από τα καλύτερα μέρη για να βρεθούν, καθώς είναι μια από τις λίγες ευκαιρίες προσπέρασης της πίστας. Για τους οδηγούς είναι οι τελευταίες δύο στροφές, γνωστές μαζί ως New Holland, οι οποίες αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της σεζόν. Μια γρήγορη έξοδος είναι απαραίτητη για να μεγιστοποιήσουν την ταχύτητα προς στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού προς την στροφή Elf.
Το 2019 σηματοδοτεί την 29η φορά που η Βαρκελώνη φιλοξενεί το Ισπανικό Grand Prix. Ο Michael Schumacher ήταν ο πιο επιτυχημένος οδηγός στη πίστα, με συνολικά έξι νίκες. Μεταξύ των σημερινών οδηγών, όλοι οι Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel, Lewis Hamilton και Max Verstappen έχουν κερδίσει εκεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!