Τα αφεντικά της Formula 1 αποκάλυψαν λεπτομέρειες για τα σχέδια των κινητήρων του 2021, οι οποίες παρουσιάστηκαν στις ομάδες την Τρίτη.
Οι ομάδες της F1 συναντήθηκαν με την FIA, τον κάτοχο εμπορικών δικαιωμάτων και τους πιθανούς νέους κατασκευαστές στο Παρίσι για να συζητήσουν τους στόχους για τους νέους κανόνες κινητήρων που θα εισαχθούν τη σεζόν του 2021.
Οι εργασίες θα συνεχιστούν για άλλους 12 μήνες σχετικά με τις λεπτομέρειες της νέας προδιαγραφής κινητήρων και η FIA δήλωσε ότι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη των νέων μονάδων ισχύος δεν θα είναι δυνατή μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία, διασφαλίζοντας ότι οι υπάρχοντες κατασκευαστές της F1 θα συνεχίσουν να εργάζονται για τους τρέχοντες κινητήρες μέχρι το 2018.
Η πρόταση για το 2021 περιλαμβάνει τη διατήρηση του τρέχοντος υβριδικού κινητήρα V6 1.6 λίτρων, αλλά θα λειτουργεί σε 3000rpm παραπάνω για τη βελτίωση του ήχου.
Προκειμένου να απλοποιηθούν τα εσωτερικά μέρη της μονάδας ισχύος, θα αφαιρεθεί η MGU-H και θα εισαχθούν αρκετές ρυθμιστικές παράμετροι σχεδιασμού για να περιοριστεί το κόστος ανάπτυξης τους και να αποτραπούν τα ακραία σχέδια και οι συνθήκες λειτουργίας.
Αυτά θα περιλαμβάνουν εσωτερικές και εξωτερικές παραμέτρους, με τις τελευταίες να επιτρέπουν αυτό που περιγράφει η FIA ως “μία δυνατότητα ανταλλαγής plug-and-play κινητήρα/σασί/μετάδοσης”.
Ένα ενιαίο turbo με περιορισμούς στις διαστάσεις και όρια βάρους θα είναι υποχρεωτικό, ενώ μία ενεργειακή μονάδα θα εισαχθεί παράλληλα με τα ηλεκτρονικά ελέγχου, τα οποία εδώ και καιρό είναι στάνταρ στην F1.
Η MGU-K θα γίνει πιο ισχυρή, με έμφαση στο χειρισμό της πρόσθετης ισχύος από τον ίδιο τον οδηγό, παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκε το KERS όταν εισήχθη για πρώτη φορά στη F1 το 2009.
Αυτή η λειτουργία θα δώσει επίσης στους οδηγούς την επιλογή να εξοικονομήσουν ενέργεια για αρκετούς γύρους ώστε να αυξήσουν τα στοιχεία τακτικής που παίζουν ρόλο σε κάθε αγώνα.
Θα διεξαχθεί επίσης έρευνα για αυστηρότερους κανονισμούς για τα καύσιμα και όρια για τον αριθμό των καυσίμων που χρησιμοποιούνται.
Μία δήλωση της FIA πρόσθεσε ότι “κατά το υπόλοιπο του 2017 και του 2018, FIA και F1 θα συνεργαστούν με τις ομάδες για να καθιερώσουν δοκιμές των μονάδων ισχύος και περιορισμούς ανάπτυξης καθώς επίσης και άλλα περιοριστικά μέτρα κόστους”.
Ο Ross Brawn, δήλωσε: «Η μονάδα ισχύος του 2021 αποτελεί παράδειγμα του μελλοντικού τρόπου με τον οποίο η FIA ως ρυθμιστής, η F1 ως κάτοχος εμπορικών δικαιωμάτων, οι ομάδες και οι κατασκευαστές ως ενδιαφερόμενοι θα συνεργαστούν για το κοινό καλό του αθλήματος.
«Η πρόταση που παρουσιάστηκε σήμερα ήταν το αποτέλεσμα μιας σειράς συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2017 με τις σημερινές ομάδες και τους κατασκευαστές που έδειξαν το ενδιαφέρον τους να είναι μέρος της κορυφής του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Επίσης, έχουμε ακούσει προσεκτικά τι σκέφτονται οι οπαδοί σχετικά με την τρέχουσα μονάδα ισχύος και τι θα ήθελαν να δουν στο άμεσο μέλλον, με σκοπό να καθορίσουμε ένα σύνολο κανονισμών που θα παρέχουν έναν κινητήρα απλούστερο, φθηνότερο και πιο θορυβώδη και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να διευκολυνθούν οι νέοι κατασκευαστές να εισέλθουν στην Formula 1 ως προμηθευτές κινητήρων και να φτάσουν σε πιο ισορροπημένο επίπεδο στο άθλημα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!