Ο Sebastian Vettel ήταν ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών για το Grand Prix του Bahrain, αν και αυτό που ο ίδιος ανάφερε “πλήρης απενεργοποίηση” της Ferrari του κόστισε χρόνο στη πίστα.
Ο Vettel είχε προηγουμένως θέσει το ρυθμό στην πρώτη περίοδο δοκιμαστικών και, αφού έβαλε ένα σετ φρέσκων supersoft Pirelli λίγο πριν από τα μέσα της περιόδου, έκανε χρόνο 1:31.310 για να ανέβει στην κορυφή του πίνακα.
Επίσης είπε ότι δυσκολεύτηκε με τα φρένα κατά το δεύτερο μισό του γύρου.
Αλλά νωρίς σε ένα σετ αρκετών γύρων για προσομοίωση αγώνα, το αυτοκίνητο του Vettel είχε όπως το είπε “πλήρης απενεργοποίηση”. Αρχικά ήταν κολλημένος στην τέταρτη ταχύτητα και χωρίς ισχύ, τεντώθηκε προς τα εμπρός για να πατήσει το κουμπί που βάζει νεκρά στο κιβώτιο ταχυτήτων για να επιτρέψει στη Ferrari να κυλίσει ελεύθερα και ήταν σε θέση να φτάσει γύρω από την τελική στροφή πριν από την σπρώξουν οι βοηθοί πίστας στην είσοδο των pit, επιτρέποντάς του να τον πάρουν οι μηχανικοί της Ferrari με λίγο πάνω από 35 λεπτά να απομένουν. Ο Vettel επέστρεψε στη πίστα λίγο αργότερα, αν και είχε χάσει μόλις πάνω από 15 λεπτά κατά τη διάρκεια της περιόδου των 90 λεπτών.
Μέχρι τότε, οι κορυφαίοι οδηγοί ολοκλήρωσαν όλες τις προκριματικές προσομοιώσεις τους, με τον οδηγό της Mercedes Valtteri Bottas να κατέχει τη δεύτερη θέση κατά 0.041δ πίσω από την κορυφή του Vettel.
Ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo, ήταν ο τρίτος ταχύτερος και μόλις 0.066δ πίσω από το Vettel.
Ο Kimi Raikkonen ήταν ένα δέκατο πίσω στην άλλη Ferrari, έχοντας ένα νέο κινητήρα, MGU-H και turbo τοποθετημένο μετά το πρόβλημά του στην πρώτη περίοδο.
Ο Lewis Hamilton ήταν μόνο πέμπτος στην άλλη Mercedes, αλλά ο ταχύτερος γύρος του είχε γίνει στην τρίτη προσπάθειά του να θέσει έναν καλό χρόνο μετά από προβλήματα με το κυκλοφοριακό και τον άφησε 0.284δ πίσω από το ρυθμό. Στην πρώτη του προσπάθεια είχε μια στιγμή υπερστροφής στην 1η στροφή, και στη δεύτερη προσπάθειά του βγήκε ανοιχτά στη στροφή 10 καθώς προσπάθησε να περάσει γύρω από τη Renault του Nico Hulkenberg. Ο Hamilton ήταν δυσαρεστημένος με τη θέση του Hulkenberg στη πίστα, λέγοντας ότι “αυτοί οι οδηγοί είναι τόσο επικίνδυνοι”, μέσω του ασυρμάτου. Οι αγωνοδίκες θα διερευνήσουν το περιστατικό μετά τη περίοδο. Ο Hulkenberg κατέληξε έκτος πιο γρήγορος και μόλις 0,573δ από το ρυθμό, αφού έκανε το χρόνο του λίγο πριν από το συμβάν.
Αυτό τον έβαλε μπροστά από τους Felipe Massa και Max Verstappen, με τον τελευταίο να έχει ένα πρόβλημα στο πάτωμα κατά τη διάρκεια της περιόδου, όταν πάτησε την T-πτέρυγα του Valtteri Bottas που είχε πέσει λίγο πριν.
Ο Romain Grosjean και ο Daniil Kvyat ήταν στο top 10, που καλύφθηκε από 1.4δ.
Ο Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος της McLaren στη 15η, 1.587δ από το ρυθμό, αλλά ο Stoffel Vandoorne είχε μια καθυστερημένη έναρξη της περιόδου.
Μετά από το πρόβλημα με το MGU-H που είχε το πρωί ο Βέλγος, η McLaren επέλεξε να αλλάξει ολόκληρη την μονάδα ισχύος της, εκτός από την μπαταρία και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, για να εξοικονομήσει χρόνο και μπόρεσε να πάει στη πίστα λίγο μετά τη μέση της περίοδου.
Κατέληξε ο πιο αργός, έχοντας επικεντρωθεί στην αξιολόγηση μακροπρόθεσμου ρυθμού αντί να πάει για γρήγορους γύρους.
Αυτό τον έβαλε ακριβώς πίσω από τον Carlos Sainz, ο οποίος βγήκε από το μονοθέσιο του στην πίσω ευθεία μετά από μόλις 15 λεπτά με καπνό να αναδύεται από το αυτοκίνητό του, και τον οδηγό της Sauber, Pascal Wehrlein, ο οποίος επιστρέφει στη δράση της F1 αφού έχασε τους αγώνες της Αυστραλίας και Κίνας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!