Μια πολυτάραχη τελική ώρα στη Circuit Paul Ricard για τον αγώνα 1.000 χιλιομέτρων οδήγησε σε μια νίκη για την #58 McLaren της ομάδας Garage 59 των Shane Van Gisbergen, Come Ledogar και Rob Bell. Ο Van Gisbergen βρέθηκε στη κορυφή μετά το τελευταίο pitstop, όταν η πρωτοπόρα Bentley – η οποία είχε κυριαρχήσει τον αγώνα μέχρι τότε – έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού. Τον Van Gisbergen έφτανε η #50 AF Corse Ferrari στους τελευταίους γύρους του αγώνα, αλλά τελικά οι Alessandro Pier Guidi, Michele Rugolo και Pasin Lathouras έπρεπε να συμβιβαστούν με τη δεύτερη θέση. Η τελική θέση στο βάθρο πήγε στην #3 R8 της Belgian Audi Club Team WRT των Rodrigo Baptista, Felipe Albuquerque και ο Jan Magnussen των οποίων η Audi ήταν ένας από τους πέντε διαφορετικούς κατασκευαστές που τερμάτισαν μέσα στις πρώτες πέντε θέσεις. Η νίκη στην Pro-Am κοτηγορία πήγε στη #11 Kessel Racing Ferrari των Broniszewski, Bonacini και Rizzoli, ενώ μία άλλη Kessel Racing Ferrari, το #888 των Talbot, Gitlin και Zanuttini, ήταν η πρώτη στο Am Cup.
Οι θερμοκρασίες ήταν ακόμα γύρω στους 30 βαθμούς όταν ο αγώνας των 1.000 χιλιομέτρων στη Circuit Paul Ricard άρχισε στις 18:00 τοπική ώρα. Οι δύο Continentals της Bentley Team M-Sport ξεκίνησαν τον αγώνα από τη δεύτερη σειρά, αλλά μέχρι το τέλος του γύρου οδηγούσαν την κούρσα μετά μάχη τεσσάρων μετώπων κατά μήκος της ευθείας Mistral. Τα Βρετανικά αυτοκίνητα στη συνέχεια κυριάρχησαν το μεγαλύτερο μέρος του αρχικού σταδίου του αγώνα έως ότου το #7 χτυπήθηκε με ένα πρόβλημα ABS, αφήνοντας το #8 να χτίσει ένα πλεονέκτημα σχεδόν 45δ μετά από τέσσερις ώρες.
Αλλά κατά τη διάρκεια μιας από τις περιόδους Κίτρινο σημαίας σε όλη τη πίστα ο Maxime Soulet δεν επιβράδυνε αρκετά γρήγορα, με αποτέλεσμα μια ποινή διέλευσης, η οποία εξυπηρετήθηκε από τον Andy Soucek. Ο Ισπανός βγήκε με έξι δευτερόλεπτα προβάδισμα έναντι του Pier Guidi του οποίου η #50 AF Corse Ferrari είχε γρήγορα κλείσει τη διαφορά. Αλλά όλα τελικά πήγαν σε άσχημα για τη κορυφαία Bentley κατά τη διάρκεια του τελικού pitstop όταν καύσιμα διέρρευσαν προς του ζεστούς δίσκους φρένων, προκαλώντας πυρκαγιά. Οι φλόγες γρήγορα έσβησαν, αλλά ένας γύρος χάθηκε και η Bentley έπεσε στην τέταρτη θέση.
Την ίδια χρονική στιγμή με τα δραματικά γεγονότα που εκτυλίσσονταν στη Bentley, η #58 McLaren της Garage 59 σταμάτησε επίσης για τελευταία φορά. Δεδομένου ότι η απόφαση αυτή ελήφθη κατά τη διάρκεια μιας περιόδου Κίτρινης σημαία σε όλη τη πίστα, ο Shane Van Gisbergen επέστρεψε στη πίστα αφού ανέτρεψε το έλλειμμα της ομάδας με την κορυφαία Ferrari. Πράγματι, ο Pier Guidi άφησε το pit box της AF Corse δύο γύρους αργότερα, περίπου 27 δευτερόλεπτα κάτω από τον Νέο Ζηλανδό. Παρά την επίθεση κατά την τελευταία ώρα του αγώνα, ο Ιταλός δεν κατάφερε ποτέ να κλείσει το χάσμα εντελώς, αφήνοντας τους Van Gisbergen, Ledogar και Bell να σκοράρουν τη δεύτερη νίκη της χρονιάς, μετά και τη νίκη στη Monza. Έτσι, το τρίο της McLaren οδηγεί τώρα το Blancpain GT Series Endurance Cup, ενώ ο Bell επιστρέφει επίσης στην κορυφή της γενικής κατάταξης των οδηγών Blancpain GT Series. Αυτό βοηθήθηκε από το ότι οι Maxi Buhk και Dominik Baumann – ηγέτες κατά την έναρξη του αγώνα – εγκατέλειψαν με προβλήματα μετάδοσης.
Πίσω από τη #58 McLaren και #50 Ferrari ήταν η #3 R8 της Belgian Audi Club Team WRT που διέσχισαν τη γραμμή στη τρίτη θέση. Το αυτοκίνητο των Felipe Albuquerque, Rodrigo Baptista και του rookie στο Blancpain GT Series, Jan Magnussen είχε προκριθεί στην ταπεινή 20η θέση, αλλά η άψογη οδήγηση και σπουδαίες στρατηγικές αποφάσεις έσπρωξαν την καλύτερη εκ των Audi στο βάθρο. Με την άτυχη Bentley και την #23 GT-R της Nissan GT Academy Team RJN να μην είναι πολύ πίσω, πέντε διαφορετικοί κατασκευαστές γεμίζουν τις κορυφαίες πέντε θέσεις στον τερματισμό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!