Οι φήμες ότι η McLaren θα στραφεί σε κινητήρες Honda μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, έχουν έρθει και πάλι στην επιφάνεια, με το Auto Motor und Sport να λέει ότι είναι ένα θέμα χρόνου το πότε οι δύο τους θα ενώσουν και πάλι τις δυνάμεις τους.
Η McLaren σήμερα προμηθεύεται κινητήρες από την Mercedes και στο παρελθόν έχει δηλώσει ότι έχει συμβόλαιο με την γερμανική εταιρεία μέχρι το 2015. Ωστόσο, φέτος είναι η πρώτη φορά που η McLaren θα πρέπει να πληρώσει για τους κινητήρες σύμφωνα με την ισχύουσα συμφωνία, μετά τη δημιουργία από τη Mercedes της δικής της ομάδας F1 το 2010, και στη συνέχεια πούλησε τις μετοχές της McLaren, πίσω στη βρετανική ομάδα.
Η Honda έφυγε το 2008 μετά από την εξαγορά της ομάδας της F1 από τον Ross Brawn, ο οποίος την πούλησε αργότερα στη Mercedes, αλλά οι φήμες λένε ότι είναι πρόθυμη να επανέλθει με την έλευση των νέων 1,6-λίτρων V6 turbo κινητήρων, όπως εικάζεται εδώ και δύο χρόνια. Η φημολογία είναι ότι θα παρέχει κινητήρες στη McLaren είναι παλιά, ενώ τα αφεντικά της McLaren έχουν πάντα υποβαθμίσει τις φήμες.
Ωστόσο, στις δοκιμές φέτος στη Jerez, ο Martin Whitmarsh είπε ότι γνώριζε τις συζητήσεις ότι ο ιαπωνικός κατασκευαστής θα μπορούσε να επιστρέψει στο άθλημα και, μιλώντας σε ένα ευρύτερο πλαίσιο για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που επιστρέφουν στην F1, πρόσθεσε: «Εμείς μιλάμε με διάφορες εταιρείες αυτοκινήτων. Νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου [μέχρι περισσότεροι κατασκευαστές να επιστρέψουν], αλλά νομίζω ότι η απόφαση που έχουμε πάρει να συρρικνωθεί ο κινητήρας και να μπει το turbo [στους κινητήρες] είναι κατάλληλη και θα μας κάνει [την F1] ελκυστική για τους κατασκευαστές.”
Το άρθρο στο Auto Motor und Sport λέει ότι είναι τώρα ένα ερώτημα εάν η επιστροφή της Honda θα γίνει το 2014 ή το 2015, με τη McLaren να ζυγίζει τις επιλογές της για την επόμενη σεζόν και η Mercedes να θέλει μια απόφαση νωρίτερα και όχι αργότερα. Αναφέρεται επίσης πως σε συζητήσεις στο paddock λέγεται πως η Honda έχει ήδη τεχνικούς στο εργοστάσιο της McLaren στο Woking στο πλαίσιο της προετοιμασίας για μία αλλαγή. Παρά το γεγονός ότι τη Δευτέρα εκπρόσωπος της McLaren δήλωσε στο BBC Sport: “Εμείς ποτέ δεν σχολιάζουμε φήμες των μέσων ενημέρωσης σχετικά με τους πιθανούς εταίρους.”
Λάδι στη φωτιά υπάρχει πάντα λόγω της ιστορίας μεταξύ McLaren και Honda. Η ιαπωνική εταιρεία παρείχε κινητήρες στη McLaren μεταξύ των 1988 και 1992, κατακτώντας τέσσερις τίτλους οδηγών με τους Ayrton Senna και Alain Prost σε αυτό το διάστημα. Η Honda έχει μια μακρά ιστορία στη Formula1 και τον Οκτώβριο του περασμένου έτους ο επικεφαλής του τμήματος R&D, Yoshiharu Yamamoto, δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί είχαν πυροδοτήσει την ιδέα της επιστροφής.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!