Πολλές μικρές λεπτομέρειες αλλάζει η FIA φέτος στο βιβλίο των κανονισμών, λεπτομέρειες όμως που αναμένεται να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εξέλιξη του Πρωταθλήματος. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις σημαντικότερες αλλαγές στον τεχνικό τομέα.
Δοκιμές εμπρός πτέρυγας: Μετά τις επαναλαμβανόμενες αντεγκλήσεις ανάμεσα στις ομάδες σε σχέση με την ελαστικότητα των εμπρός αεροτομών, η FIA ανακοίνωσε αυστηρότερες δοκιμές φορτίου για το Πρωτάθλημα του 2013.
Ελάχιστο βάρος: Το μέχρι το 2012 ανώτατο επιτρεπόμενο βάρος των 640kg αυξάνεται στα 642kg, ώστε να αντισταθμιστεί το αυξημένο βάρος των νέων ελαστικών της Pirelli.
Κλιμακωτά ρύγχη: Μετά την έντονη δυσαρέσκεια που προκάλεσε η εισαγωγή των κλιμακωτών ρυγχών το 2012, η FIA και οι ομάδες της F1 ήρθαν σε συμβιβασμό. Η τοποθέτηση ενός ελάσματος στην εν λόγω περιοχή του ρύγχους μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να επιτυγχάνεται ομαλότερη μετάβαση ανάμεσα στις δύο περιοχές.
Ανωτέρα Βία: Καταργείται ο κανονισμός της «ανωτέρας βίας» σε σχέση με την ακινητοποίηση ενός μονοθεσίου στον αγωνιστικό χώρο της πίστας κατά τη διάρκεια των προκριματικών περιόδων. Το 2013 η FIA θα κρίνει πλέον την ποσότητα του καυσίμου η οποία θα έπρεπε να βρίσκεται στο ρεζερβουάρ του μονοθεσίου ώστε αυτό να εδύνατο να επιστρέψει στα pit μόνο του, ποσότητα η οποία θα προστίθεται στο ελάχιστο δείγμα καυσίμου του ενός λίτρου, το οποίο απαιτείται για έλεγχο μετά τις κατατακτήριες.
Χρήση DRS: Για λόγους ασφαλείας, το σύστημα μείωσης οπισθέλκουσας (DRS) θα επιτρέπεται μόνο σε καθορισμένες ζώνες της πίστας σε όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου των Grand Prix, σε αντίθεση με την ελεύθερη ενεργοποίηση της συσκευής οπουδήποτε μέσα στην πίστα κατά τα δοκιμαστικά και τις κατατακτήριες μέχρι σήμερα.
Απαγόρευση κυκλοφορίας: Η απαγόρευση της κυκλοφορίας του προσωπικού των ομάδων, η οποία περιόριζε τη δυνατότητα εργασίας πάνω στο μονοθέσιο τις νύχτες της Πέμπτης πριν τον αγώνα, έχει επεκταθεί από τις 6 στις 8 ώρες, ενώ και ο αριθμός των εξαιρέσεων του κανόνα που δικαιούται κάθε ομάδα κατά τη διάρκεια της σεζόν μειώηκαν στο μισό, δηλαδή στις 2.
Ελαστικά: Η Pirelli σκοπεύει να εισάγει φιλοσοφία ταχύτερης φθοράς των ελαστικών κατά τη σεζόν του 2013. Τα βαρύτερα ελαστικά θα θερμαίνονται ευκολότερα, αλλά και θα φθείρονται γρηγορότερα, με τις διαφορές ανάμεσα στις γόμες να είναι ακόμα μεγαλύτερες. Η στρατηγική των ομάδων σε σχέση με τα ελαστικά θα έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία, κάτι το οποίο θα φανεί στις πρώτες δοκιμές πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!