Οι νέοι κανονισμοί για το 2015 θα οδηγήσουν στην εμφάνιση σπινθήρων κάτω από τα αυτοκίνητα την επόμενη σεζόν καθώς εισάγονται για την ασφάλεια και για τεχνικούς λόγους, καθώς και τη βελτίωση του show, σύμφωνα με την FIA.
Τον επόμενο χρόνο τα αυτοκίνητα θα είναι εφοδιασμένα με μπλοκ ολίσθησης τιτανίου στη σανίδα κάτω από το αυτοκίνητο, το οποίο θα κάνει περισσότερες σπίθες να πετάνε από το πίσω μέρος καθώς αυτό ακουμπά το έδαφος. Δοκιμές πραγματοποιήθηκαν κατά την πρώτη περίοδο δοκιμαστικών στην Αυστρία με μπλοκ ολίσθησης τιτανίου, αλλά η FIA επιμένει ότι ο νέος κανόνας για το 2015 δεν είναι μόνο για την παραγωγή σπινθήρων.
“Για να εξηγήσουμε: η σανίδα είναι το μεγάλο κομμάτι του ξύλου, όπου περιλαμβάνει κομμάτια μετάλλου εντός της σανίδας», δήλωσε το τεχνικό αφεντικό της FIA Charlie Whiting. “Αυτό είναι ένα βαρύ μέταλλο, το οποίο υπήρξε πολύ ανθεκτικό στη φθορά, και έμπαινε γύρω από τα σημεία της σανίδας, όπου μετράται το πάχος. Οι σανίδες πρέπει να ξεκινούν σε ονομαστικό πάχος 10mm και δεν μπορούν να είναι μικρότερο από 9 mm πάχος. Ωστόσο, μετράμε μόνο γύρω από ορισμένες τρύπες στη σανίδα. Έτσι τοποθετούνται γύρω από αυτές τις τρύπες.
“Αυτό το μέταλλο είναι εξαιρετικά βαρύ και όταν τα κομμάτια μπορούν να αποκολληθούν είναι εξαιρετικά επιβλαβής. Είδαμε δύο κλαταρίσματα στο Spa στο παρελθόν λόγω των κομματιών αυτού του μετάλλου που βρισκόταν σε ένα kerb και προκάλεσε ζημιές. Στη χειρότερη περίπτωση θα μπορούσε να πεταχτεί αλλού και να χτυπήσει κάποιον.
“Ο σκοπός της κατασκευής τους από τιτάνιο είναι τριπλός: Πρώτον, είναι ασφαλέστερο, γιατί αν δεν βγει είναι περίπου το ένα τρίτο του βάρους σε σχέση με τα τωρινά. Δεύτερον, το τιτάνιο φθείρεται 2-2,5 φορές πιο γρήγορα από ό, τι το μέταλλο που χρησιμοποιείται σήμερα. Έτσι, τα αυτοκίνητα θα πρέπει να τρέχουν λίγο υψηλότερα για τη διαχείριση της φθοράς και οι ομάδες δεν θα είναι σε θέση να τα σέρνουν στο έδαφος τόσο πολύ όσο στο παρελθόν. Το τρίτο αποτέλεσμα είναι ότι θα δείτε ένα πολύ περισσότερες σπίθες, οι οποίες πιστεύουν μερικοί άνθρωποι ότι δείχνει λίγο πιο θεαματικό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!