Ο έλεγχος της φθοράς είναι η μεγαλύτερη πρόκληση, καθώς το Montmelo είναι μία πίστα που παίρνει πολλά από τα ελαστικά λόγω των μεγάλων γρήγορων στροφών και αρκετές γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Συγκεκριμένα, η αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου παίρνει τη μεγαλύτερη καταπόνηση (οι πλευρικές δυνάμεις που ενεργούν στα δύο αριστερά ελαστικά είναι η δεύτερη υψηλότερη ολόκληρης της σεζόν) με το εμπρός αριστερό ελαστικό είναι το πιο καταπονημένο.
Τα αυτοκίνητα τρέχουν με υψηλή αεροδυναμική πίεση στη Βαρκελώνη, προκειμένου να μείνουν καρφωμένα στην πίστα κατά τη διάρκεια των γρήγορων στροφών και αυτή η δύναμη που σπρώχνει προς τα κάτω το αυτοκίνητο αυξάνει το φορτίο που διέρχεται από τα ελαστικά. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των παραγόντων, οι θερμοκρασίες του πέλματος μπορεί να κορυφωθούν σε σχεδόν 130 βαθμούς Κελσίου.
Οκτώ από τους τελευταίους 10 αγώνες έχει κερδιθεί από την pole position στην Ισπανία (και μόνο μία φορά από έξω από την πρώτη σειρά της εκκίνησης). Αυτό υπογραμμίζει τη διαφορά που η στρατηγική θα μπορούσε να κάνει σε μία πίστα που οι ομάδες όλες γνωρίζουνε πολύ καλά, όπου ο ανταγωνισμός είναι πάντα κοντινός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!