Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier πιστεύει ότι μια συμφωνία εργοστασιακών κινητήρων αποτελεί πλέον βασικό συστατικό αν οι ομάδες θέλουν να πετύχουν στη Formula1.
Το άθλημα έχει αλλάξει σε V6-turbo μονάδες ισχύος φέτος – ως μέρος μιας σειράς αλλαγών στους κανονισμούς – και παρέθεσε την πτώση της Red Bull και την άνοδο της Mercedes ως απόδειξη του πόσο σημαντικό είναι να έχεις ένα ειδικά κατασκευασμένο κινητήρα σε αυτή τη νέα εποχή.
«Έχοντας έναν εργοστασιακό κινητήρα σου επιτρέπει να παίξεις με πολύ περισσότερα κανάλια και διάφορες δυνατότητες set-up από ό, τι αν έχεις έναν πελατειακό κινητήρα,” δήλωσε ο Boullierστους δημοσιογράφους. “Ας πάρουμε αυτό το χρόνο, για παράδειγμα, αν συγκρίνουμε την Mercedes GP και την Red Bull Racing. Όλοι γνωρίζουμε ότι το σασί της Red Bull Racing είναι πολύ καλό και είναι ίσως ελαφρώς καλύτερο από της Mercedes.
“Ωστόσο, η μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι η Red Bull έχει ένα κινητήρα της Renault, ο οποίος δεν είναι ένας εργοστασιακός κινητήρας.”
Η McLaren θα στραφεί σε κινητήρες της Honda την επόμενη σεζόν και ενώ ο Boullier παραδέχεται ότι είναι «μεγάλο έργο», είναι ευχαριστημένος με ό, τι ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει κάνει μέχρι σήμερα, καθώς προετοιμάζεται για την επιστροφή του.
“Προφανώς παίρνει μήνες, ακόμη και χρόνια, για να δημιουργήσεις [ένα πρόγραμμα κινητήρων F1]. Εργάζεσαι σε ένα σαφές χρονοδιάγραμμα και έχεις σαφείς στόχους για να στοχεύσεις.
“Μέχρι στιγμής, αν και νομίζω ότι όλα είναι εντάξει και ταιριάζουν αυτά που χρειαζόμαστε μέχρι τον πρώτο αγώνα [με τη Honda] το επόμενο έτος.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!