Η FIA δημοσίευσε τους τεχνικούς κανονισμούς για το 2013, με την καινοτομία του διπλού DRS της Mercedes να βγαίνει εκτός νόμου από την επόμενη σεζόν. Τι αλλάζει με τις κλιμακωτές μύτες…
Το σχέδιο της Mercedes παρέχει αυξημένη απόδοση όταν το DRS έχει ενεργοποιηθεί. Λειτουργεί με τη διοχέτευση αέρα από τα στόμια εισόδου των ακραίων πλακών στην πίσω πτέρυγα προς την εμπρός πτέρυγα του αυτοκινήτου, σταθεροποιώντας τες και μειώνοντας την οπισθέλκουσα. Ωστόσο, το άρθρο 3.18 των νέων τεχνικών κανονισμών ορίζει πως το DRS “δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αλλάξει την γεωμετρία του κάθε αγωγού, είτε άμεσα είτε έμμεσα, εκτός από την αλλαγή στην απόσταση μεταξύ προσκείμενων τμημάτων που επιτρέπονται από το άρθρο 3.10.2.”
Ωστόσο, ο εν λόγω κανονισμός δεν ισχύει για το διπλό DRS της Lotus που αναμένεται να τρέξει η ομάδα στο ιαπωνικό Grand Prix, το οποίο είναι εντελώς παθητικό και στην πραγματικότητα δεν συνδέεται με το DRS, αλλά αντίθετα προσπαθεί να σταθεροποιήσει την πίσω πτέρυγα σε πάνω από μια ορισμένη ταχύτητα.
Οι τεχνικοί κανονισμοί επιβεβαιώνουν επίσης ότι οι κλιμακωτή μύτη μπορεί να καλυφθεί από ένα πάνελ, όπως είχε προβλέψει ο Jonathan Neale της McLaren νωρίτερα αυτό το μήνα. Το άρθρο 3.7.9 αναφέρει ότι το μπροστινό μέρος του αμαξώματος πρέπει να παραμείνει στο ίδιο ύψος όπως αυτή τη σεζόν, με την εξαίρεση του «προαιρετικού, ενός κομματιού, το οποίο δεν μπορεί να είναι ψηλότερα από 625 χιλιοστά πάνω από το επίπεδο αναφοράς του μονοθεσίου σε οποιοδήποτε σημείο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!