Η Pirelli παρουσίασε το πρόγραμμα της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για τη νέα σεζόν στη Μελβούρνη, και το F1fan.gr ήτανε εκεί και μεταδίδει.
Σε μια όμορφη βραδιά μετά την πρώτη ημέρα του 4ήμερου εκδηλώσεων στην πίστα του Albert Park, η Pirelli προσκάλεσε τα media και έκανε γνωστή την παρουσία της σε όλο το παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Συγκεκριμένα για τη Formula1 η Pirelli θα προωθήσει τα προσπεράσματα με δύο έως τρία pit stops, εκμεταλλεύοντας επίσης την τελευταία σειρά P Zero ελαστικών.
Από εκεί και πέρα, τα P Zero επεκτείνονται στην Άπω Ανατολή με μεγαλύτερη συμμετοχή σε ενιαία series. Έμφαση δίνεται στους νέους οδηγός στην Ευρώπη, με την Formula 4 και τα γερμανικά GT. Επίσης με αυξημένη παρουσία στην Αμερική με το World Challenge και τα Βραζιλιάνικα Stock Cars.
Με τρεις ημέρες να απομένουν πριν από τον πρώτο γύρο της κορυφαίας σειράς αγώνων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η εποχή της Pirelli έρχεται στη ζωή με την παρουσίαση των ελαστικών της Formula1 για το 2015, σημειώνοντας την πέμπτη συνεχόμενη χρονιά της ιταλικής εταιρείας στο άθλημα. Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει τη στρατηγική της Pirelli για επέκταση στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου η εταιρεία είναι ήδη ο παγκόσμιος ηγέτης χάρη σε περισσότερα από 300 πρωταθλήματα σε 40 χώρες: τα μισά από τα οποία είναι σε αγωνιστικά με ακάλυπτους τροχούς.
Η State-of-the-art απόδοση, τα συχνά προσπεράσματα και οι συναρπαστικοί αγώνες με τουλάχιστον δύο pit stops ανά αυτοκίνητο: αυτοί είναι οι στόχοι της Pirelli με την τελευταία σειρά ελαστικών της Formula1. Στην κορυφή αυτών, η Pirelli εδραιώνει τη σχέση της με τα World Superbikes – που χρησιμοποιούν τα ιταλικά ελαστικά για 11η συνεχή χρονιά – και μεγαλώνει την παρουσία της στην ασιατική αγωνιστική σκηνή, ιδίως στο πλαίσιο των ενιαίων συμπεριλαμβανομένων εκείνων από τη Ferrari, Lamborghini και Maserati. Οι δραστηριότητες του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli επεκτείνονται σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι συμφωνίες προμήθειας ελαστικών που προέρχονται από τα ελαστικά παραγωγής, όπως είναι το γερμανικό πρωτάθλημα GT που διαθέτει σπορ αυτοκίνητα όπως της Audi και της Porsche. Η Pirelli είναι στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξει νέα πρωταθλήματα όπως η Formula4 και να προωθήσει τη σταδιοδρομία των νέων οδηγών με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες με στόχο να φέρει τα ανερχόμενα ταλέντα στο προσκήνιο.
Ο χώρος για την παρουσίαση της Pirelli των προϊόντων για τα πρωταθλήματα της και στους δύο και στους τέσσερις τροχούς είναι το ιστορικό κέντρο της Μελβούρνης: το επίκεντρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού για τον κόσμο και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ιδιαίτερα αυτό το Σαββατοκύριακο με τη Formula1, καθώς φιλοξενεί το πρώτο γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, αλλά επίσης και με τα Superbike στο Philip Island πριν από τρεις εβδομάδες.
Τι νέο υπάρχει στη Formula1: Τα ελαστικά έχουν όλα εξελιχθεί από το 2014 για να καλύψουν τις απαιτήσεις των τελευταίων μονοθεσίων. Τα αυτοκίνητα του 2015 μπορεί να είναι μέχρι δύο δευτερόλεπτα ανά γύρο ταχύτερα από ό, τι στο παρελθόν, με τις τελευταίων προδιαγραφών μονάδες υβριδικών κινητήρων να παρέχουν υψηλότερες μέσες ταχύτητες. Υπάρχει μία νέα κατασκευή για τα πίσω ελαστικά, για όλη τη γκάμα P Zero, που έχουν σχεδιαστεί για να διανείμουν τη θερμότητα και τις δυνάμεις πιο ομοιόμορφα, οδηγώντας σε πιο σταθερή απόδοση. Μία από τις βασικές εξελίξεις σε όλα τα ελαστικά φέτος ήταν η βελτιστοποίηση της πίεσης του αποτυπώματος και της κατανομής της θερμοκρασίας. Το αποτύπωμα έχει μια πιο ομαλή επαφή με την άσφαλτο, βελτιώνοντας την πρόσφυση και χειρισμό. Μία νέα σύνθεση για τα supersoft εισάγεται το 2015 και έχει σχεδιαστεί για να προφυλαχθεί το ελαστικό από φουσκάλες και graining. Αυτό το αναπτυξιακό έργο που έχει λάβει χώρα καθ ‘όλη την διάρκεια του χειμώνα, υπογραμμίζει για μια ακόμη φορά τη συνεχή εξέλιξη και τη φιλοσοφία της βελτίωσης της Pirelli, όπως αποδεικνύεται από την εποχή που η εταιρεία εισήλθε Formula1 το 2011.
Παρουσιάζοντας τις καινοτομίες του 2015 για την Pirelli, οι δύο αγωνιστικοί διευθυντές της εταιρείας: ο Paul Hembery για τα αυτοκίνητα και ο Giorgio Barbier για τις μοτοσικλέτες, μαζί επιβλέπουν τα τμήματα που δημιουργούν 175 νέα σχέδια ελαστικών ετησίως με 500 άτομα – εκ των οποίων 200 ερευνητές – έξι κέντρα σε όλο τον κόσμο για την έρευνα και την ανάπτυξη (με δύο στην Ιταλία για τις συνθέσεις και τις δομές, καθώς και ένα στη Βραζιλία), πέντε εργοστάσια (Τουρκία, Ρουμανία, Γερμανία, Αργεντινή, και στη Βραζιλία με τη συνοδευτικά ερευνητικά κέντρα) ένα κέντρο logistics στη Μεγάλη Βρετανία, και μια συνολική παραγωγή ανά έτος στα 570.000 ελαστικά. Αυτά τα ελαστικά ανακυκλώνονται όλα! με τα υψηλότερα πρότυπα βιωσιμότητας στο τέλος από κάθε αγώνα, και αν είχαν όλα συσσωρευτεί το ένα πάνω στο άλλο, θα έφταναν σε ύψος 180 χιλιομέτρων. Αν παρατάσσονταν δίπλα το ένα στο άλλο, θα έφταναν τα περίπου 400 χιλιόμετρα.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της εταιρίας στη Μελβούρνη, δήλωσε: “Είναι ένα πραγματικό προνόμιο για εμάς να ξεκινάμε με τη σεζόν της Formula1 εδώ, και να παρουσιάσουμε τα σχέδιά μας για την επόμενη περίοδο σε ένα τόσο κρίσιμο έδαφος για την Pirelli. Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού είναι πραγματικά το μέρος όπου η ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli αρχικά ξεκίνησε, χάρη στη νίκη σε αγώνα δρόμου το 1907 από το Πεκίνο στο Παρίσι, και φέτος γιορτάζουμε πραγματικά 90 χρόνια από τότε που η Pirelli κέρδισε το πρώτο πρωτάθλημα grand prix το 1925.»
«Ενώ η τεχνολογία των ελαστικών έχει αλλάξει αγνώριστα από τότε, ο ανταγωνισμός παραμένει σταθερά κωδικοποιημένος στο DNA μας, ως το κύριο μέσον για την ανάπτυξη καινοτομιών που μια μέρα θα δούμε στο δρόμο, που να επωφελείται η οδική ασφάλεια, καθώς και η καθαρή απόδοση. Αυτή τη σεζόν, θέλουμε να κατανοήσουμε το πώς ακριβώς οι ομάδες έχουν εξελίξει τα αυτοκίνητά τους, καθώς αυτό αλλάζει την αλληλεπίδραση μεταξύ του ελαστικού και της πίστας, και έχουμε ένα νέο αγώνα στο Μεξικό: μια άλλη χώρα, όπου έχουμε ένα εργοστάσιο και ισχυρή παρουσία.»
«Επίσης, επεκτείνουμε τις παγκόσμιες δραστηριότητές μας έξω από τη Formula1, εδραιώνοντας την φήμη της Pirelli ως ο πιο έντονα εμπλεκόμενος κατασκευαστής ελαστικών στο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε όλο τον κόσμο. Οι χειμερινές δοκιμές της Formula1 στην Ισπανία έδειξαν ότι η απόδοση των τελευταίων ελαστικών μας είναι σύμφωνη με αυτό που περιμέναμε, με τις βελτιώσεις που έχουμε κάνει να φέρνουν τα αποτελέσματα που σκοπεύαμε με αυτή την τελευταία γενιά των αυτοκινήτων μέχρι τώρα.”
Μη χάσετε αύριο την αποκλειστική συνέντευξη του F1fan.gr με τον αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, Paul Hembery.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!