Ο Oscar Piastri τερμάτισε ψηλότερα από τον team-mate του, Lando Norris, στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ενόψει του Grand Prix της Emilia Romagna, καθώς η περίοδος διακόπηκε από μια καθυστερημένη κόκκινη σημαία μετά από έξοδο του Isack Hadjar.
Σε στεγνές και ηλιόλουστες συνθήκες στις 17:00 τοπική ώρα, όλοι οι οδηγοί βγήκαν στο Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari από τα πρώτα κιόλας λεπτά αυτής της ωριαίας περιόδου, η οποία προσέφερε την καλύτερη προσομοίωση των συνθηκών ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου.
Ο Norris ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων με τη μέση γόμα μετά τους πρώτους χρονομετρημένους γύρους, με το 1.16,074 να είναι ήδη σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορο από το καλύτερο αποτέλεσμα του team mate του, Oscar Piastri, από την πρώτη περίοδο με τη μαλακή γόμα.
Η κίνηση στην πίστα αποδείχθηκε δύσκολη υπόθεση για τις ομάδες και τους οδηγούς, εξαιτίας του ότι είχαν να διαχειριστούν τη στενή πίστα από την αρχή της περιόδου, με τον Fernando Alonso να ισχυρίζεται ότι «παραλίγο να συγκρουστώ» αφού πάτησε τα φρένα στην πρώτη στροφή, καθώς η Alpine του Franco Colapinto έβγαινε από τα pits.
Ο Carlos Sainz έγινε ο πρώτος οδηγός που έπεσε κάτω από το φράγμα του 1,16 δευτερολέπτου μετά από 10 λεπτά, γεγονός που τον έφερε ακριβώς μπροστά από τον team mate του, Alex Albon, προτού και οι δύο οδηγοί υποχωρήσουν μια θέση πίσω από τον Norris, ο οποίος μείωσε το χρόνο αναφοράς σε 1.15,952 δευτερόλεπτα.
Ο George Russell έγινε ο πρώτος οδηγός που τοποθέτησε σετ μαλακών ελαστικών, τη γόμα C6 που είναι η πιο μαλακή στη γκάμα της Pirelli και κάνει το ντεμπούτο της αυτό το Σαββατοκύριακο για το Grand Prix της Emilia Romagna, με τον οδηγό της Mercedes να εκτοξεύεται στην κορυφή των χρόνων με 1.15,693 δευτερόλεπτα και όλα αυτά έχοντας φτάσει στο πρώτο 20λεπτο.
Σύντομα, η πλειοψηφία των οδηγών ακολούθησε το παράδειγμά του και χρησιμοποίησε την μαλακή γόμα, με τον Max Verstappen να υπολείπεται της καλύτερης επίδοσης του Βρετανού μόλις κατά 0,042 δευτερόλεπτα και να παραπονιέται ότι «στις στροφές 11 και 12 το μονοθέσιο δέχεται πολύ μεγάλο bottoming», καθώς η δεύτερη Red Bull του Yuki Tsunoda βρέθηκε για λίγο στην τρίτη θέση.
Αυτό ήταν σύντομο βέβαια, καθώς ο Norris επέστρεψε στην κορυφή των χρόνων με 1.15.318 δευτερόλεπτα, πριν ο Piastri μειώσει το χρόνο αναφοράς σε 1.15.293 δευτερόλεπτα μέσα στην πρώτη μισή ώρα. Μια δεύτερη προσπάθεια του Norris να προσπεράσει τον team mate του ακυρώθηκε, καθώς υπέστη υπερστροφή στην τελευταία στροφή, έχοντας κάνει ατομικό ρεκόρ στον πρώτο τομέα και ρεκόρ περιόδου στον δεύτερο τομέα.
Στη συνέχεια, το δεύτερο μισό των ελεύθερων δοκιμών περιελάβανε γύρους με τη μεσαία γόμα, προτού εμφανιστεί η κόκκινη σημαία έξι λεπτά πριν από το τέλος. Ο Hadjar πάτησε χαλίκι στην έξοδο της στροφής Tamburello και, παρά το γεγονός ότι χτύπησε στις μπαριέρες, μετέφερε το μονοθέσιο των Racing Bulls στην άκρη της πίστας πριν βρεθεί στην ακινητοποιημένος.
Η περίοδος συνεχίστηκε με λιγότερα από δύο λεπτά να απομένουν, αφήνοντας τον Piastri να ηγηθεί του Norris, καθώς η McLaren ολοκλήρωσε μια τέλεια Παρασκευή.
Η Alpine του Pierre Gasly εντυπωσίασε και πάλι τερματίζοντας τρίτη πίσω από τους Russell, Verstappen και Charles Leclerc, με τον οδηγό της Ferrari να παραπονιέται για προβλήματα πέδησης στην SF-25 μαζί με τον team mate του Lewis Hamilton καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου.
Ο Βρετανός, που τελικά τερμάτισε 11ος, δυσκολεύτηκε να δαμάσει τη Ferrari του, η οποία περιλάμβανε μια τεράστια στιγμή υπερστροφής στο πρώτο chicane στον πρώτο του γρήγορο γύρο, ενώ ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρήκε επίσης πολλές φορές κίνηση.
Ο αντικαταστάτης του στη Mercedes, Kimi Antonelli, είχε επίσης μια στενή επαφή με τον Tsunoda στην κατάβαση του λόφου προς τη Rivazza 1, υποστηρίζοντας μέσω του ασυρμάτου ότι «αυτό ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο από τη Red Bull».
Ο νεαρός Ιταλός έμεινε στην 18η θέση, καθώς ο Hadjar ολοκλήρωσε την περίοδο ως κορυφαίος rookie στην έβδομη θέση, παρά το ότι βγήκε μπροστά από τον Tsunoda, καθώς οι Albon και Sainz συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα.
Η Haas του Ollie Bearman τερμάτισε 12η, ενώ ο Colapinto στην 13η θέση, ο οποίος επίσης ακούμπησε τροχό με τροχό με τον Verstappen κατά τη διάρκεια της περιόδου στην έξοδο της Tosa.
Ο Alonso ήταν ο κορυφαίος της Aston Martin στην 14η θέση, με τους Liam Lawson και Gabriel Bortoleto στην 15η και 16η θέση, ο οδηγός της Kick Sauber είχε βγάλει την κόκκινη σημαία στο FP1, με τον Lance Stroll να είναι 17ος. Ο Nico Hulkenberg τερμάτισε μπροστά από τον Esteban Ocon, με τον οδηγό της Haas να είναι τελευταίος και να απέχει 1,127 δευτερόλεπτα από το καλύτερο αποτέλεσμα της περιόδου του Piastri.
FP2 CLASSIFICATION
Piastri by a whisker from Norris at the top 🤏#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/hWX1C9Yl80
— Formula 1 (@F1) May 16, 2025
Οι ομάδες θα ανασυγκροτηθούν κατά τη διάρκεια της νύχτας πριν από την τρίτη και τελευταία περίοδο δοκιμών του Σαββάτου, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 12:30 τοπική ώρα, πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές αργότερα μέσα στην ημέρα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!