Ο Charles Leclerc ήταν επικεφαλής στο 1-2 της Ferrari κατά τη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών για το Γερμανικό Grand Prix της Formula 1 στο Hockenheim.
Ο Leclerc έκανε την καλύτερη προσπάθειά του στο 1:13.449 σε εξαιρετικά ζεστές συνθήκες το απόγευμα της Παρασκευής – με την θερμοκρασία του αέρα να φτάνει τους 38˚C – για να τερματίσει 0.124δ πίσω από τον Sebastian Vettel, ο οποίος ήταν ταχύτερος στην πρώτη περίοδο.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton τελείωσε μόλις 0,022s πίσω από τον Vettel, ενώ ο τέταρτος Valtteri Bottas ήταν ένα ακόμα μισό δευτερόλεπτο πίσω.
Ο Max Verstappen τελείωσε μόλις δύο εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Bottas, παρόλο που η προετοιμασία της προσομοίωσης του αγώνα υπονομεύθηκε από ένα μηχανικό πρόβλημα με την Red Bull RB15 του.
Η άλλη Red Bull του Pierre Gasly, κατέγραψε την 15η θέση και έφερε μια κακή μέρα σε άθλιο κλείσιμο με μια βαριά συντριβή. Κατά τη διάρκεια της μακράς διαδρομής ο Gasly έχασε το πίσω μέρος της RB15 στην τελευταία στροφή και υπέστη βαρύ κτύπημα στον τοίχο, υποφέροντας ζημιά στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου. Προκάλεσε διακοπή της περιόδου, ενώ οι βοηθοί απομάκρυναν τα συντρίμμια.
Ο Romain Grosjean είχε μία ενθαρρυντικη έκτη για την Haas καθώς συνέχισε να τρέχει το spec της VF-19 από την Αυστραλία, ως μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών της ομάδας να διαγνώσει τα προβλήματά της.
Η Racing Point παρουσίασε το πρώτο μέρος ενός αεροδυναμικού πακέτου δύο τμημάτων – το δεύτερο στάδιο του οποίου έχει οριστεί για τη Βουδαπέστη το προσεχές Σαββατοκύριακο – και παρουσίασε έντονο ρυθμό. Ο Lance Stroll ήταν ο έβδομος, μόλις οκτώ δέκατα κάτω από τον Pacesetter Leclerc, ενώ ο Sergio Perez έκλεισε τη 10αδα.
Ο Kimi Raikkonen της Alfa Romeo ήταν όγδοος – έχοντας φωνάξει για την κυκλοφορία νωρίτερα στη περίοδο – όπως ο Nico Hulkenberg της Renault ήταν ένατος. Ο Hulkenberg πέρασε τα τελικά στάδια της περιόδου στο γκαράζ μετά από πρόβλημα στον συμπλέκτη καθώς προσπάθησε να βγει από το pitlane.
Η McLaren είχε μια μέτρια μέρα σύμφωνα με τα πρόσφατα πρότυπα της. Ο Carlos Sainz Jr. τερμάτισε 11ος και ανέφερε αργά στη περίοδο ένα θέμα με τα φρένα, ενώ ο Lando Norris ήταν μόνο 16ος, χωρισμένοι από τους Daniil Kvyat και Alexander Albon της Toro Rosso, τον Daniel Ricciardo της Renault και τον προαναφερθέντα Gasly.
Ο Antonio Giovinazzi και ο Kevin Magnussen ήταν στο πίσω μέρος του midfield για την Alfa Romeo και Haas αντίστοιχα, μπροστά από τους οδηγούς της Williams.
Ο George Russell κέρδισε τον Robert Kubica – πουη τρέχει με το ενημερωμένο αεροδυναμικό πακέτο – κατά λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου, αλλά το ζευγάρι τελείωσε 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από το midfield.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!