Ο Max Verstappen αποκάλυψε πως η ομάδα του δεν έλαβε υπόψη τις προτιμήσεις του ίδιου για το στήσιμο της RB22 στον Καναδά. Εν τέλει, ο Ολλανδός οδήγησε βάσει των προτάσεων που έκαναν οι μηχανικοί του, όμως αυτό έδειξε να μην αποδίδει στον βέλτιστο βαθμό.
Οι χθεσινές κατατακτήριες στο Circuit Gilles Villeneuve αποδείχτηκαν αρκετά δύσκολες για Red Bull και Verstappen. Το δίδυμο, δεν κατάφερε να πετύχει κάτι καλύτερο από μια 6η θέση, όμως και αυτό ήρθε με “σύννεφα” στον ουρανό.
Μιλώντας στον ασύρματο με το pit wall, ο οδηγός αρχικά ανέφερε πως δεν μπορούσε να φέρει τα ελαστικά στο βέλτιστο παράθυρο θερμοκρασιών, ενώ σχολίασε πως έχανε και σε τελική ταχύτητα.
“Πολλά από τις κατατακτήριες αυτές ήταν δύσκολο να τα κατανοήσουμε. Για παράδειγμα, δεν έχω ιδέα από πού ήρθε αυτός ο τελευταίος γύρος”, σχολίασε ο Ολλανδός μιλώντας σε μέσα της χώρας του. “Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ένιωθα πως υστερούσα σε τελική και δεν είχα καθόλου πρόσφυση”.
Όσο για την έλλειψη τελικής, ο Verstappen έδειχνε να χάνει σε χιλιόμετρα νωρίτερα απ’ τους αντιπάλους του, κάτι για το οποίο στη Red Bull δεν έχουν βρει ακόμα εξήγηση.
“Δεν γνωρίζω. Δεν έχω πάρει επίσης κάποια πληροφόρηση απ’ την ομάδα. Έτσι, ήταν σαφές πως δεν μπορούσαμε να το λύσουμε κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων”, τόνισε ο Verstappen.
Πεπεισμένοι στη Red Bull πως η δική τους προσέγγιση θα δούλευε
Ωστόσο, το ζήτημα δεν περιορίστηκε στην τελική ταχύτητα και τη θερμοκρασία των ελαστικών. Ο Verstappen ξεκαθάρισε πως η Red Bull είχε επιλέξει να στήσει το μονοθέσιο σε μια κατεύθυνση που δεν ενέκρινε ο ίδιος.
“Κάναμε κάτι διαφορετικό με το μονοθέσιό μου, κάτι που η ομάδα ήθελε. Ξεκάθαρα, αυτό δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Μερικές φορές θα πρέπει όμως να αφήνεις και την ομάδα να κάνει τα δικά της, καθώς αυτό ξεκαθαρίζει το εάν λειτουργεί ή όχι. Είπα ‘προχωρήστε με αυτό, εάν θεωρείτε πως θα λειτουργήσει’. Ξεκάθαρα, δεν έφερε αποτελέσματα”.
Το τελευταίο, δεν θυμίζει ιδιαίτερα τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί στα γκαράζ της ομάδας του ο Ολλανδός. Τυπικά, ο Verstappen επηρεάζει σημαντικά την κατεύθυνση που παίρνει η ομάδα του με το στήσιμο του μονοθεσίου, και το τεχνικό τιμ συχνά ακούει τις παραινέσεις του. Ειδικά, απ’ τη στιγμή που πρόκειται για έναν τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή με αρκετή εμπειρία.
“Το τόνισα πολλές φορές ήδη, αλλά μερικές φορές θα πρέπει να αφήνεις την ομάδα να αντιληφθεί η ίδια πως αυτό που προτείνει δε θα λειτουργήσει”.
Debriefing Saturday in MTL 🍁#F1 || #CanadianGP 🇨🇦 pic.twitter.com/Exn2F1lzfK
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) May 24, 2026
Αυτό που κάνει τα πράγματα τόσο ιδιαίτερα, ειδικά απ’ τη στιγμή που η ομάδα έδειχνε πεπεισμένη πως η προσέγγισή της θα λειτουργούσε, είναι το ότι στην περίπτωση της RB22 του Isack Hadjar, δεν ακολούθησε την ίδια προσέγγιση. Πάνω σε αυτό, ο Verstappen σχολίασε: “Αυτό έγινε επειδή ήθελαν να το δοκιμάσουν με μένα, αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια. Ένας οδηγός μπορεί να πει ‘απλά αφήστε τα πράγματα ως έχουν επειδή ήδη το αίσθημα είναι καλό’. αλλά για μένα, εξ’ αρχής δεν ήταν καλή η αίσθηση και εξακολουθεί να μην είναι. Δεν ικανοποιούμαι εύκολα με το μονοθέσιο, θέλω να παλεύω για τη νίκη, όχι για την 7η θέση”.
Σύμφωνα με τον τετράκις πρωταθλητή, είναι πλέον σε όλους σαφές εντός της ομάδας πως είχαν επιλέξει στο Montreal μια κατεύθυνση που δεν ήταν η σωστή τελικά.
“Είναι πλέον προφανές, έτσι; Σε όλες τις κατατακτήριες ήμασταν στο πουθενά. Πάντα μένω σχετικά ήρεμος για τέτοια πράγματα, αλλά ελπίζω πλέον να καταλαβαίνει η ομάδα πως δεν δούλεψε αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








