Ο Marc Maqruez μίλησε στο F1fan.gr για το περιστατικό που είχε στην πρώτη στροφή και του κόστισε την ευκαιρία νίκης στον αγώνα Sprint του Phillip Island στην Αυστραλία.
Το περιστατικό της πρώτης στροφής όπου βγήκες ανοιχτά, αφαίρεσε κάθε πιθανότητα νίκης;
“Φυσικά, φυσικά αυτό το λάθος, λάθος μου, γιατί δεν υπολόγισα καλά τον τρόπο, γιατί κανονικά στην πρώτη στροφή φρενάρουμε με διαφορετικό τρόπο, όχι πολύ διαφορετικό, αλλά ειδικά σε αυτή την πρώτη στροφή κανονικά μπαίνεις με υψηλή ταχύτητα, και ναι, δεν υπολόγισα ή δεν φρόντισα γι’ αυτό, και μετά ο Jorge (Martin) φρενάρει εξαιρετικά επιθετικά, και όταν αντέδρασα ήταν πολύ αργά και για να αποφύγω την επαφή, και βγήκα ανοιχτά. Αυτό είναι ένα λάθος, συν ο δυνατός άνεμος, συν το ότι βγήκα ανοιχτά, η βρώμικη άσφαλτος από τη βροχή σε εκείνο το σημείο, και όλα μου κόστισαν πολλές θέσεις, μου κόστισαν την πιθανότητα ή την ευκαιρία να παλέψω για τη νίκη, αλλά ειλικρινά ο Jorge ήταν λίγο πιο γρήγορος από μένα, αλλά μετά τα καταφέραμε να ανακάμψουμε, ωστέ να μην μιλήσουμε πολύ για το λάθος και να μιλήσουμε για τη δεύτερη θέση», είπε ο Marquez γελώντας γι ‘αυτό.
Έιχες τον χρόνο να τελειώσεις με το στήσιμο με τις ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα, καθώς χθες είχαμε την ακύρωση της πρώτης περιόδου δοκιμαστικών. Είσαι έτοιμος για τον αγώνα, τι γίνεται με την επιλογή του ελαστικού;
“Το θέμα είναι ότι κανείς δεν ξέρει πώς θα είναι το δεύτερο μέρος του αγώνα (για τον κυρίως αγώνα αύριο), σχετικά με το στήσιμο δεν είχαμε χρόνο, γιατί σήμερα δοκίμασα κάτι στις κατατακτήριες, αλλά είναι πάντα δύσκολο να καταλάβουμε από τα προκριματικά, μετά πάμε στον Sprint αγώνα, με τo ίδιo baseline από χθες, και αυτό είναι το baseline που ξεκινήσαμε σήμερα στον αγώνα. Πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε ειδικά το δεύτερο μέρος του αγώνα γιατί εδώ, αν δεν το διαχειριστείς καλά, το πίσω ελαστικό μπορεί να κοστίσει πολλά δευτερόλεπτα στους τελευταίους γύρους.”
Marc φαίνεται πως στην στροφή 3 και την τελευταία στροφή, απλά κερδίζεις λίγο επιπλέον χρόνο σε σύγκριση με τα παιδιά με τα οποία αγωνιζόσουν, νομίζεις ότι κάνεις τη διαφορά εκεί;
“Ναι, αλλά χρησιμοποιώ και το πίσω ελαστικό, μπορείτε να δείτε τον καπνό του ελαστικού, οπότε μπορείς να κάνεις μερικούς γύρους εκεί με αυτό το είδος οδήγησης, αλλά όχι σε κάθε γύρο, όχι, γιατί δεν θα τερματίσεις τον αγώνα. Οπότε ναι, φυσικά, αν χρειάζεται να προσπεράσεις αναβάτες, πρέπει να χρησιμοποιήσεις το πίσω ελαστικό, αλλά ελπίζω και εύχομαι αύριο να ξεκινήσω με καλύτερο τρόπο. Να κάνω έναν κανονικό πρώτο γύρο και θα το διαχειριστώ με διαφορετικό τρόπο.”
Σκέφτεσαι να κάνεις τον κύριο αγώνα με το μαλακό πίσω ελαστικό;
“Είναι ένα ερωτηματικό, γιατί τώρα (στον αγώνα Sprint) οι μέγιστοι γύροι ήταν 14 (με τον γύρο προθέρμανσης), αλλά εδώ, το πρόβλημα είναι ότι όταν έχεις τη μεγάλη πτώση (ελαστικού) μπορεί να κοστίσει όχι 1 δέκατο έως 2 δέκατα ανά γύρο, μπορεί να κοστίσει 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο όπως είδαμε πέρυσι, οπότε πρέπει να προσέχουμε την διαχείρηση των ελαστικών, και ναι από εκείνο το σημείο θα πάρω την καλύτερη απόφαση.”
Έχεις δει τα replay του ατυχήματος του Vinales με τον Bezzecchi;
“Μου εξήγησαν, δεν είδα την επανάληψη, αλλά μου το εξήγησαν. Φαίνεται ότι ο Vinales προσπέρασε και πήγε από εκείνη την πλευρά… αν δείτε φαίνεται ότι φταίει ο Bezzecchi, αλλά μπορεί και να φταίει ο Vinales, αλλά είναι ένα περιστατικό αγώνων για μένα, γιατί σε εκείνο το σημείο θυμάμαι ότι το 2017 είχα ακριβώς την ίδια κατάσταση. Προσπέρασα από ένα slipstream τον Johann (Jarco), και μετά όταν έφτασα στο σημείο φρεναρίσματος ο άνεμος με έσπρωξε έξω, δεν θέλεις να πας εκεί στη μέση, γιατί ξέρετε με αυτές τις μοτοσυκλέτες, αν είσαι στο σημείο φρεναρίσματος, πήγαινε μπροστά από τον τύπο που προσπερνάς, το slipstream ρουφάει τον δεύτερο, οπότε δεν θέλεις ποτέ να είσαι μπροστά γιατί ξέρεις ότι είναι μια επικίνδυνη κατάσταση για σένα, αλλά σε αυτήν την κατάσταση, ειδικά σήμερα, ο άνεμος πίεζε πλευρικά, και νομίζω ότι ο Vinales δεν μπορεί να αποφύγει αυτή την κίνηση και ο Bezzecchi δεν μπορεί να αποφύγει το ρούφηγμα.
Είναι άτυχο, αλλά για μένα, με αυτές τις μοτοσυκλέτες παιδιά, φτάνουμε με 320 χλμ/ώρα στο τέλος της ευθείας, είναι ασταθές, υπάρχει αέρας, είναι τρελό.”
A luckless incident late on 💥
Thankfully, Maverick has been declared fit and Bez has no fractures but he has gone to the hospital in Melbourne for a full check up
The incident is also still under investigation by the Stewards #AustralianGP 🇦🇺 pic.twitter.com/6z8hsHSmTu
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) October 19, 2024
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!